vrijdag 3 mei 2013

zondag 5 mei is ook de winkel geopend voor iedereen

Het word erg druk, ik weet het maar er waren toch vragen of aanstaande  zondag ook de winkel geopend is voor iedereen. Ik heb besloten mede door de hulp die Anna gaat geven dat ik geopend ben van
12.00 tot 16.00
. Dus wil je komen op zondag en dan ook nog 26 singertjes zien draaien en vragen stellen over de aanschaf en onderhoud over een Singer Featherweight dan ben je van harte welkom.
Ik probeer iedereen koppie thee/koffie aan te bieden en hoop op een heerlijk mei zonnetje dan kun je genieten in een van de zitjes in de tuin.
Nu voor de Singermeisjes een berichtje:
We starten om 10 uur en het duurt tot ongeveer 16.00.Napraten mag altijd! En als je wilt zal er een heerlijk glaasje Saumur Brut Rose zijn.
Het zou leuk zijn als jullie wat werk meeneemt ,het is altijd leuk om elkaars werk te bewonderen, dat weten jullie maar al te goed.
Dus schroom niet om wat mee te brengen.
Verder zorg ik voor de koffie/thee/fris/lekkers en natuurlijk een werkje voor op je singertje ( houd ik nog even geheim )
Carolien staat mij bij met het werkje en Francien houd dus singertjes spreekuur.
IS WEL FIJN ALS JE ZELF EEN SOEPKOM + LEPEL MEEBRENGT
Verder heb ik vandaag mezelf om allerlei redenen mezelf maar eens verwend met een
orginele Noosa armband
 alleen mijn camerakaart is helemaal versleten dus een foto moet even uitblijven.
Ik ben er helemaal blij met de armband.
Even geen nieuwe aanbieding van de week, wel heb ik prachtig stevig katoenen kant ingekocht ( zo schitterend voor een kastrandje )

 en staat er nog een doos ingepakt van Maileg
dat is mijn tweede verwennerij van deze dag,
verder een prettig weekend voor iedereen en als je naar Veldhoven gaat  wens ik je heel veel plezier.
Ik heb mij laten verleiden om in Oktober deel te nemen aan deze beurs.
Bep
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Ik ben er helemaal klaar voor en heb er reuze zin in! Tot zondag!
Groetjes van Ageeth

Bears with a HEART zei

Gezellige zondag gewenst voor iedereen.

En leuk van je armband.

Conny's-blog zei

Tot zondag, ik heb er zin in, gezellie.............liefs.Conny

Terray zei

moet ik me officieel aanmelden wil ik onverwachts op zondag aanwippen en kan er bij jou ook gepint worden?

groetjes Tertia

Gert zei

Heel veel plezier komende zondag Bep, ik had er graag bij willen zijn (maar dat komt een volgend keer wel weer) Doe alle Singer meisjes de groeten van de Singer jongen ;-) en graag tot snel! Groet, Gert

Liesbeth zei

Ha,
Morgen ben ik van de partij met een breiwerkje. Heb er enorm veel zin in!
Groet, Liesbeth.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Inderdaad, ik las het en ook wij willen graag nog even langs komen. Eerst even Den Bosch- Groningen doen en dan proberen we op tijd te zijn.

groetjes
Wietske

Anoniem zei

Watch online TV programs for free and with o monthly costs.
Helix Server Basic Free streaming media server software which can distribute live and on-demand video and other media.
Raima has options to limit individual file sizes in the preferences dialog.


Take a look at my page: http://s207626139.online.de/2008/06/19/letzter-vorhang-fur-die-revue/

Ieke78 zei

Hoi Bep,

We hebben een superleuke dag gehad vandaag! Bedankt voor alle goede zorgen!

dikke knuffel
Marieke & Annemarie