maandag 27 mei 2013

een een aangename zondagmiddag en Landleven

 Samen met Anna slabbetjes maken op de zondagmiddag. ik geloof het zelf niet eens zo goed maar tijdens haar zwangerschap is ze toch werkelijk het creatieve pad opgegaan. Er word door haar  een babydekentje gebreid en nu slabbetjes naaien. Zo trots als een pauw  ben ik nu. Nooit eerder hebben mijn 3 dochters iets met stofjes gehad en het zal nu toch gebeuren.
Wat geniet ik daarvan en ondertussen was ik met deze dametjes aan de gang.
 Want even een nieuwtje voor mijn winkeltje:
In september houd het blad Landleven een
Landleven Fair in het Openluchtmuseum
en nu hebben ze mij gevraagd om workshopjes te geven in quilten. Ik heb er wel bij gezegd dat het echt wel Landelijk Quilten word omdat ik gewoon maar met lapjes speel en het knappe quiltwerk aan anderen overlaat. Maar het landelijke past helemaal bij hun visie dus dat komt wel goed. Ook mag ik een stand inrichten met mijn winkel, dus dubbel pret.
Ik moest wel even nadenken omdat het precies in het weekend van de Elzas Quilttentoonstelling is maar ik kon het niet weigeren zei mijn dierbare omgeving en alle hulp is al aangeboden.
Dus deze dametjes en nog meer verkoopbare popjes en spulletjes worden weer gemaakt en daar heb ik lol in.
Weer en beetje terug naar af .
een prettige maandag,
Bep







 

6 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Gelukkig heb je ja gezegd!!!
Je past helemaal in het Landleven sfeertje..en ik ga niet naar de Elzas...dus!!!!
Fijne dag....;0)
ps wat een leuke slabbetjes!!..;0)

GRANNY'S HOUSE zei

Wat leuk Bep en logisch dat ze er jou voor gevraagd hebben, hoe landelijk kan je het krijgen.

Groetjes
Ines

ineke zei

Wat leuk Bep jou quiltjes en damentjes passen daar heel goed. Groetjes ineke

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze kans-wat leuk dat je daar gaat staan en workshops mag geven.
Zou mijn dochter ook lapjesgek worden als ze zwanger wordt??? Er is nog hoop voor mij...
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

oooooo, wat een eer...........
wij gaan zondags , hoop dat je er dan ook bent.
groetjes Anneke

Anoniem zei

Ooh, wat mooi voor je, en natuurlijk wil ik daar ook graag bij zijn. Het is ook alweer jaren geleden dat ik voor het laatst in het Openluchtmuseum was. Ook voor mij dubbel pret..

Gr. v.Jantje