woensdag 29 mei 2013

klein feestje in de tui en winkel van Hall

Op zondag 2 juni zal er een klein feestje in de winkel hier op ons erf. Ik vier dan mijn
10 jarig bestaan als Atelier Bep in Hall.
Ik ben niet zo'n feestbeest en ben liever heel bescheiden  maar ik zal deze dag wat lekkers bij de koffie serveren en op alle artikelen die je ziet krijg je alleen op deze dag 20% korting.
De tuin en winkel zijn open van 11.00 tot 16.00
En Liesbeth zal ook aanwezig zijn met haar prachtige breiwerk, altijd een genot om naar te kijken. En misschien heb je wel een paar wantjes nodig , het weer zit geloof ik niet mee. Wanneer je wat werk wilt meebrengen om te showen dan is dat heel welkom. Iedereen vind het leuk om andermans werk te bewonderen.
Dus je ziet het ik houd het heel klein.
Mijn webwinkel is dan nog geen 10 jaar oud dus daar is nog geen feestje.
Misschien zie ik je zondag , enne binnenkort ben ik als winkel ook op facebook,  heb er zin in.
een prettige woensdag,
Bep


14 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Bep wat een mijlpaal! Veel plezier zondag......
groetjes
Wietske

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd Bep en ik wens je een hele fijne, gezellige dag toe.

Groetjes
Ines

Elza zei

Gefeliciteerd en een heel gezellige dag en mooi weer.
Leuk ook een dochter druk met lapjes in de weer.
Groetjes ELza.

Margreet zei

Van harte gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum ! Ik wou dat ik even op de fiets bij je aan kon komen waaien zondag............

Rosa C. zei

Wat gezellig Bep, gefeliciteerd. Ik ben helaas niet in Nl., anders was ik zeker even langs gekomen. leuke dag gewenst.
Rosa

Anoniem zei

Gefeliciteerd Bep met deze mijlpaal!
Dit wordt vast een hele gezellige dag bij jou met droog weer en niet te koud.Jij straalt genoeg warmte uit om het een hele geslaagde dag van te maken.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Van Harte Gefeliciteerd met dit
prachtige jubileum! Een heel fijne,
feestelijke dag gewenst zondag (jammer, dat het zo ver weg is...).
Groetjes van Ageeth

Bed, breakfast en quilts zei

hartelijk gefeliciteerd, als ik inde buurt ben kom ikzeker eenkeer langs. Niet komende zondag want het is hier hoogseizoen!

Anoniem zei

Hallo Bep, wij, mijn man en ik, waren een paar uur geleden bij jou in de winkel. Wij werden weer zeer hartelijk door jou ontvangen al was je eigenlijk gesloten. Nogmaals dank! En je advies eetadres was super, we hebben net ons toetje op. We hebben heerlijk gegeten! Ook hiervoor dank! Fijne avond nog en voor zondag vast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst, groeten Ton en Annie uit St. Odilienberg.

Ik ben Esther zei

Wauw best een mijlpaal he 10 jaar bestaan!! Van harte gefeliciteerd!!
Een hele fijne dag gewenst zondag,ik ga voor je duimen dat het mooi weer is en je ook lekker buiten kan zitten!
Liefs Esther

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd Bep. Ik probeer wel langs te komen zondag, we maken er een 'Rondje Veluwe" van. Dan neem ik mijn nieuw te maken deken ook wel mee. Hij moet nog wel doorgepit worden, een vervelend klusje...ssssttt...

Moet ik je nog iets meenemen uit Groningen?

Groetjes van Jantje

bep zei

Jantje een stukje familie uit Groningen komt ook al verder zou ik het niet weten hoor! groetjes Bep

Anoniem zei

Komt wel goed..

Gr.v.Jantje

Krystyna zei

Van harte gefeliciteerd met 10 jarig bestaan van Atelier Bep! Prachtig plekje in een mooie omgeving! Wees trots erop!
Enne... leuk berichtje over toekomstige Facebook plannen:).
Groet, Krystyna Frencken