donderdag 23 mei 2013

een naam verzinnen en weer een nieuwe workshop in het najaar


Ik ben een beetje aan het voorbereiden voor het najaar zodat de vakantie tijd ook echt vakantietijd word.
Dit jaar ben ik 3 weken afwezig en vorig jaar was dat 5 weken. Die 5 weken gebruikte ik dan ook om goed het najaar in te gaan.
maar er waren zoveel verzoekjes van dames die juist in de zomertijd langs wilden komen. Dus ben ik wat minder lang gesloten.
Op woensdag 2 oktober kun je deze
 maken. Het is een verkleinde versie van Jente
En zie je het gebruik van een wolletje in haar jurk ?
Er zijn geen patroontjes van en komen nog even niet.
 En op 10 juli is er ook nog voldoende plek voor deze
 gezellige dag in juli
En om maar in de roze achtige sfeer te blijven ben ik nu aan een knalroze vestje begonnen, lekker vrolijk word ik ervan.
Mocht je een leuke naam vinden voor het kleine zusje van Jente dan kun je mij dat alleen via dit blog vertellen, je kunt ook gewoon onder anoniem doen als je zelf geen blog hebt.Is heel makkelijk. Via de mail en via de webwinkel is lastig mijn mail is al zo druk.
Ik zal Berthe weer inschakelen voor de jurering. De winnaar krijgt een Bep'sverrassingspakketje.
Je hebt tot morgen 18.00 de tijd om een naam te verzinnen.
een prettige donderdag,
Bep

 


63 opmerkingen:

Ineke zei

Belle??

brigitta seinen zei

Mirthe kwam spontaan bij mij op toen ik haar zag. En het past ook nog mooi bij Jente.
Groetjes, Brigitta

Anoniem zei

Bente lijkt me wel passen bij Jente

Groet Toos.

quiltingmieke zei

piep

Zusje...

wat ze is toch kleiner...

knufje mieke

Quilting Moesje zei

Bij kwam direkt 'Suze' bij me boven:-)
Las verder over jongere zusje van Jente ,
Klinkt wel lief.

Succes bij alle voorbereidingen hoor!

Groetjes,
Simone

Janet zei

Kleine Jentje .... :)
Groetjes Janet

Marjolein Ztm zei

Ik dacht aan de naam Suzie. Zag ik toch dat er iemand al het zelfde (bijna) dacht. Blijft toch bij Suzie (lijkt een beetje op zusje).

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Anoniem zei

ik denk dat liesl een leuke naam is voor deze dame.

Anoniem zei

Jentie of Jenty past wel leuk erbij toch

klara zei

De nAm die ik bedacht had staat er al, dus nu ga ik voor Truusje

Gerrie zei

Wat vind je van Bibi.
Jent en Bibi.... klinkt wel leuk.

Anoniem zei

Wat een leuke pop! Voor het kleine zusje van Jente vind ik Jentile een mooie naam. Veel succes met het kiezen van de naam.
Groetjes van Hanske

Nanske zei

Wat dacht je van Rozie...
Als zusje van Suzie?
Lijkt me alvast weer een leukske te worden,vele groetjes...
Het kleurtje brengt alvast een leuke toets in dit somber weertje ;-)
Groetjes,nanske

anneke zei

hallo, wat een schattig popje mij lijkt de naam nettie wel iets.
groetjes anneke

Anoniem zei

Wat dacht je van de naam BEPPIE?
Een klein eerbetoon voor jouw enorm leuke ontwerpen!

Groetjes, Marianne

Anoniem zei

Een heel lief popje, leuke naam voor haar vind ik meertje.
groetjes Marjan

Anoniem zei

Ik dacht direct aan de naam Lieze, zij is het jongere zusje van Jente mijn twee nichtjes.
Groetjes, Marte

yvonne zei

Ik dacht aan de naam Puck.
Succes met kiezen
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Hoi Bep

wat dacht je van Frede
(naar mijn kleindochter)

groetjes

Lammy

Jovanca zei

Om een beetje in dezelfde sfeer te blijven,.......Beate zal graag het zusje van Jente willen zijn!

Groetjes Jovanca.

Verona zei

Ninthe vind ik wel een mooie naam die erbij past.

Groetjes Verona

Anoniem zei

Zelf dacht ik bregje, beide drenthse namen!

Grietjes nell

verbreea zei

wat een leuke pop, ik dacht aan de naam Julia,
groetjes ada

Anoniem zei

Dag B. en B.,

Is Lotje misschien een idee?

Marja

Anoniem zei

Sientje, dat vind ik een geweldige naam voor het zusje van Jente.

Groetjes Jeannette

Anoniem zei

hallo bep,
toen ik haar zag dacht ik aan nelleke

groetjes marleen

Nelly Riko zei

Hallo Bep

Ik vind Roza wel een mooie naam.

Groetjes
Nelly uit Lochem

quilting Jeannet zei

Goh Bep.......wat een reacties opeens.........Noem haar maar gewoon Sjaan hoor, afkorting van jeannet, mijn haar ziet er ook zo ongeveer uit!

Carla zei

Oo wat leuk weer een nieuw popje en ik geef haar de naam

LENTE

Succes met de nieuwe pop met de leukste naam

Liefs Carla Xx

Suuske zei

Jikke!
Jente en Jikke... klinkt leuk samen, vind ik.

Groetjes, Suzanne

Wilma Kuin zei

haha,... dacht even een reactie plaatsen en zie de namen,...

Ze is schattig!! Een naam bedenken laat ik alleen over aan andere,.. ben al blij dat ik namen wist voor mijn kinderen!!
:o)

Anoniem zei


Ik vind Bente er erg leuk bijpassen! :-)

Groetjes en een fijne dag verder,
Annie L.

Ik ben Esther zei

Ik dacht aan Gretl.
Dat matcht wel Jente en Gretl.
Het is weer een liefie geworden dit voddenpopje!
Liefs Esther

Anoniem zei

Een leuke pop heb je gemaakt en haar jurkje vind ik enig!Hoe doe je dat toch om het zonder patroon te maken!
Een leuke naam is Judith.
succes met het kiezen van een naam
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Wat een leuke lappenpot weer zeg, noem haar maar Vrouwke............liefs.Conny

Anoniem zei

Hallo Bep.
Ik doe graag mee hoor, en vind de naam Juultje wel lief voor haar.
groetjes Wil Leunis

Mir zei

Ik heb wel wat met Fientje!

groet, Mirjam

Unknown zei

Wat weer leuk allemaal. De naam die bij mij als eerste naar boven kwam is Lizzy. Gewoon heel spontaan. Jente en Lizzy vind ik heel mooi klinken.

Groeten Annet

katrien zei

Oei dit is niet zo makkelijk,maar dacht aan nitske of jitske.

Janny S. zei

Leuke pop Bep.
De naam?
Marte vind ik wel leuk.
Succes aan diegene die de naam gaat bepalen.
Groet Janny S.

Guusje, zei

Lieneke vind ik een erg leuke naam.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik dacht meteen aan Lorrebos, zo noemde mijn oma mij altijd liefkozend :-)

Groetjes
Ines

Janie zei

De eerste naam die me direct te binnen schiet is Femke

Tania zei

Jolien vindt ik wel bij haar passen.
Maar alle andere namen hier zijn ook leuk!
Dat wordt moeilijk kiezen.
Groetjes,
Tania

Anoniem zei

Misschien Meesje?!!!!

Groet uit Limburg
Lydia

Vlijtige Handjes zei

Ik gooi Miesje in de hoge hoed.
Succes want het is voor jullie net zo leuk als voor ons.
Fijn weekend.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Noem haar maar LOLA.
Ik denk dat Jente het erg leuk vind.
Groetjes Diny.

Merian zei

Ik vind de naam Linde wel mooi.

groetjes Merian

Anita zei

Hi Bep,
ik vind Gitte een leuke naam.
Groetjes,
Anita

Francis Gortmaker zei

Hallo Bep, ik vind Josanne een leuke naam voor het popje.
Groetjes, Francis.

José zei

Hoi Beb.

Een naam voor dit leuke popje,
bij Jente vind ik wel Minte een mooie naam.

Jente en kleine zusje Minte, klinkt wel mooi bij elkaar.

Groetjes José.

Anoniem zei

Hallo Bep,

De naam Jiske is misschien wel wat...

Fijne dag vandaag!

groetjes Winny

Anoniem zei

Goedemorgen

Wat een leukerdje weer. Ik vond daar Lonneke wel bij passen. Maar er zijn al heel veel leuke namen genoemd.
Sterkte met het uizoeken van een leuke naam.

Groetjes
Jenny

Anoniem zei

Ik heb net een kleindochter erbij en zij heet KIKI dus daarom de naam Kiki Afz. Anneke Blom

Jeanette zei


Hallo Bep,

Wat dacht je van Roosje, het is echt een schatje.

Gr. Jeanette uit Katwijk

Anoniem zei

Dag Bep,
Ik dacht het kleine zusje Iemke te noemen, past mooi bij Jente.
Groetjes Bep

Carin zei

Jolijn is ook een erg leuke naam.

Anoniem zei

Hoi Bep,

Ik dacht aan Jentientje, lieve naam voor een lief popje
groetjes,
Annemieke

Karen zei

Hai Bep,

Alweer prachtige namen voor het zusje van Jente.
Ik dacht aan Yara, zo heet mijn dochter. Ik vind het wel passen bij de pop.

Plien zei

Bella vind ik wel heel mooi... Bella en Jente...
Bep, hoe kan ik me opgeven voor de maakdag van Bella?

Groetjes, PLien

Plien zei

Ojee... en nu komt de naam Fieke ook zo boven borrelen... mag ik ook twee suggesties doen??

Hahah... succes met kiezen...
Groetjes Plien

Anoniem zei

Voor mij is het een Catootje
grtjes
Gratienne