woensdag 15 mei 2013

de tafels staan al klaar

De taarten worden gesneden en de tafels zijn al geplaatst.
Vandaag op de verrassingsochtend word dit speldenkussentje gemaakt of je kunt er ook een lavendelzakje van maken. De tafelklem hoort er ook bij.
Maar ik weet niet of jullie er ook weleens last van hebben maar mijn hoofd staat op springen en gelukkig komt Anna straks om mij bij te staan. Zo lastig, ik vind het hier erg stil en nu heb ik zo'n leuke dag met gezellige dames en gaat mijn hoofd erg vervelend doen. ik kan nog bewegen dus alles komt goed.
een prettige dag,
Bep



9 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Dat gaat gezellig worden daar bij jou!!! Leuk speldenkussen. Hopelijk gaat het snel beter met je hoofd.
Grtjs, Martine

quiltingmieke zei

piep
hey bep

veel plezier daar
enbhopelijk kan een paracetamokletje helhave fun

knuflie,e

Ageeth Dorsman zei

Het komt best goed, hoor, bij jou is
het altijd gezellig, en aan het leuke
werkje zal het ook niet liggen. Een
heel fijne dag!
Groetjes van Ageeth

joke leijenaar zei

Sterkte met je hoofd,ik heb een vraagje ik ben op zoek naar zo'n tafelklem verkoop jij die ook los?
Hoop dat het voor jou toch nog een fijne gezellig dag word ,voor de deelnemers Wordt het zeker een super dag.
Groetjes

Ineke zei

Heel erg mooi werkstukje! Sterkte met je hoofd.
Groetjes, Ineke Hulzebos

Wilma Kuin zei

Sterkte met je hoofd Bep,.. gelukkig heb je steun,..

Anoniem zei

Ha mam! Ik kom het hele weekend logeren dus dan wordt het weer wat gezelliger hoop ik :)!! Liefs Berthe

Sis Voorn zei

Hoi Bep, kan ik het speldenkussentje + tafelklem ook bij je bestellen als pakketje ?
Ik hoop op een : JA !
;-)
Groetjes Sis

Corina zei

Dat ziet er leuk uit, wat een idee! Sterkte met je hoofd!