maandag 13 mei 2013

wat een genieten maar weer



pleuntje en juul bij het te renoveren Hubertusslot in het Kruller Muller
Pas nog de Perzikboom van Vincent van Gogh gezien in het Kruller Muller en thuis raak ik ook weer steeds in vervoering van alle bloesems die er nu zijn. En dan de voorpret van alle vruchten die we dit jaar gaan oogsten, het kan toch niet meer misgaan. Dat is dan toch maar het voordeel van de late voorjaarsinval.
;

En zie hier mijn maxi heksen die vandaag een biesje krijgt want het vervelende werkje doorquilten is gebeurd.
Het is net zo'n lap geworden die in die betsteden liggen in een aantal museums  in Ierland en dat was mijn bedoeling. Was wel lastig doorquilten omdat de dekbedhoes die er tegen aan zit erg gekrompen was en mijn naaldje er bijna niet doorheen ging. Geen vulling erin, dus het is een heerlijke lap geworden om in de zomer onder te slapen.
En tijdens de buien gaat het tuinwerk gewoon door. Gerhard is in dit seizoen helemaal in tuinderswaan, net Vincent.
Terwijl ik gisteren heerlijk verwend ben door mijn dochters met cadeautjes en hele prettige complimentjes hebben mijn hondjes zichzelf verwend door mij dit hondenmoederdagcadeautje te geven:
Om steeds 2 hondjes van de fiets te tillen wat te gevaarlijk werd, temeer omdat Pleuntje vaak te blij en er graag voortijdig uitspringt.
Ze zijn er blij mee, wel even wennen voor ze.
 
Tot donderdag nog steeds deze
Enne houd mij maar in de gaten: ergens in de volgende maand houd ik mijn 10 jarig jubileum ! 
een prettige maandag,
Bep
 
 

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Waauw Bep, dat is een prachtig gezicht met de Hexacon deken op de waslijn tussen de bloessem.

En ja, ik ga je zeker in de gaten houden komende tijden, want ik wil nog steeds een keer terug naar Heimriëtte.. Even de Kruitvat treinkaartjes in de gaten houden. Neem ik m'n fiets mee, ik weet nu de weg immers.

Veel groeten van Jantje

GRANNY'S HOUSE zei

Dat is een prachtige quilt geworden.
En wat staan de bomen er mooi bij, in rond park bloeien ze ook volop.
Ik hou je zowiezo in de gaten. :-)

Groetjes
Ines

Carine Remmery zei

Dag Bep, bedankt dat ik toch even gauw in je winkeltje mocht kijken. Ik kwam helemaal uit Brasschaat vond het geweldig, ik was al fan maar nu nog meer en ik heb deze foto's in het echt gezien! Tot op één of andere beurs. of misschien kom ik volgend jaar terug, wie weet. Ik was heel blij met mijn stofjes en zal er een mini poppendekentje mee maken, groetjes Carine

Anoniem zei

Het wagentje voor de hondjes is een echte uitkomst.
Een echte Taxmobiel.

Groet van Jantje