maandag 20 mei 2013

beertje Truus en verrassingspakket

 Hier zit Truus in haar voorjaarskleertjes. Echt een pinksterbeertje want gisteren heb ik haar gemaakt en aangekleed.
Je gaat vanzelf wat winters bedenken met zoveel herfstachtig weer.
Wanneer het bijna echt herfst is dan kun je haar ook komen maken.
Zelfs is er ruimte om een start te maken met het vestje, de kosten voor deze dagen zijn incl. al het materiaal naar keuze , zelfs de wol voor het vestje hoort erbij.Er word wel wat huiswerk opgegeven.
En ook nieuw is een maal per 2 maanden kun je een verrassingspakket  ontvangen.
Lijkt mij heel leuk. Er kan van alles in zitten maar wel altijd een patroontje met stofjes en eventuele toebehoren  of een los patroontje en andere stofjes. Of gezellige cadeautjes,garen of kant.
Ik ga in ieder geval mijn best doen om het een leuke verrassing te laten zijn. En natuurlijk alles in Bep' countrystijl.
 voor nu in ieder geval nog een prettige tweede pinksterdag ,wij gaan even de gezellige Brummense Pinkestermarkt opzoeken,
Bep

2 opmerkingen:

Truus zei

Wat een lief beertje is dit en dan nog vernoemd naar mij ook!!!
Het is zo jammer,dat ik een heel eind van je vandaan woon-dit is voor mij niet te rijden helaas.
Een gezellige 2e Pinksterdag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei


Ooooh.....wat zou ik graag komen, helaas is donderdag mijn oppasdag, snik.

Groetjes en een fijne dag verder,
Annie L.