maandag 6 mei 2013

singerfeestje is weer over


 
De zon stond al hoog aan de hemel en het tasje van de vorige Singerdag gevuld met bloemetjes stond ook al klaar en de Singermeisjes konden komen.
De koffertjes waren snl uitgepakt en de werkjes voor deze dag uitgedeeld.
Er werd zo hard gewerkt dat er gelukkig veel tijd overbleef om een show en tell te houden.
hier de geliefde singertjes zonder hun vriendin
Zie hier wat foto's:
 
 
 
en hier een stiekeme foto vanuit het slapkamerraam
.
Ik heb er geen namen onder gezet, ik ben er heel wat weer vergeten maar wat ik gezien heb waren stuk voor stuk prachtige quilts en ik verbaas mij steeds meer hoeveel moois er gemaakt word en die je dan in een besloten kringetje dan te zien krijgt.
Meisjes bedankt voor het showen.
 
En hier mijn huishoudelijk hulpje van de dag, die mij ook nog trakteerde op en heerlijke pannenkoek bij de Pannenkoekenbakker in Dremp.
En Francis nog bedankt voor je geweldige inzet, volgens mij heb je menigeen goed geholpen met hun probleemjes van hun schat.
En dan Carolien die mij het idee van het kniptasje aangedragen heeft en iedereen raad heeft bijgestaan om het te maken.
Even over het tasje: er komt geen patroontje van !
 Het was een ideetje geinspireerd van een gratis beschrijving ergens op het net en gevonden door
 Carolien ( link naar Carolien) er komen geen patroontjes van.
Maar
 hier
 heb je de link naar het gratis patroontje. Laat mij maar weten of je de link leuk vind !
Ik heb in mijn webwinkel de Flech Frames van 11 cm. 
een prettige maandag,het zonnetje staat er nu ook weer dus geniet ervan,
Bep
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

OOHHHHH..wat ziet het er weer gezellig uit!!..en wat een bof met het weer....
Ik kom gauw weer langs hoor...even uitblazen van de beurzen..;0)
Hele fijne dag..

joke leijenaar zei

Bep ,m.i. Hebben de dames een reuze gezellige dag gehad .
En wat een leuk kniptasje , ik heb een vraag:ik ben naar naar de site geweest ,voor het patroon ,wat ik niet begrijp ,waar om gebruikt ze ook klitteband begrijp niet waar dat zit.
Nog een fijne zonnige dag .
Groetjes

Anoniem zei

Hallo Joke
Het klittenband wordt alleen gebruikt als je de knip er niet indoet je krijgt dan een ander systeem van sluiting het
klittenband dient dan n.l als sluiting
Ik hoop dat je het zo begrijpt
Gr. Carolien

joke leijenaar zei

Carolien ,bedankt begrijp het nu ik dacht klitteband, en klipsluiten .
Groetjes

Ageeth Dorsman zei

Hallo Bep, al weer een beetje bijge-
komen van zoveel dames over de vloer?
Nogmaals heel erg hartelijk bedankt
voor een heerlijk dagje. Wat heb ik
genoten van je gastvrijheid, heerlijke
huis en tuin, je zalige soepje, het
goede gezelschap, het leuke project,
echt alles was perfect!
Groetjes van Ageeth

Marianne Gooren zei

Hoi Bep! Ik wil je ook graag dankjewel zeggen voor de fijne dag gisteren. Het was allemaal weer perfect verzorgd, maar dat is jou wel toevertrouwd. En wat hadden we een heerlijk weertje ook:) Nogmaals dankjewel en lieve groeten van mij,
Marianne

Auckje zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit en wat had ik graag ook deel uitgemaakt van dit gebeuren, helaas pindakaas! Wij zitten nu in Frankrijk en je kunt niet alles hebben.
Bep, je hebt links boven bij je blog zo'n schattig jurkje hangen. Heb jij hier toevallig een patroontje van? Als je tijd en zin hebt, zou je mij dit dan willen laten weten? Mijn email is auckjevanderleij@hotmail.com.
Alvast dank, hartelijke groet, Auckje

Francis Gortmaker zei

Hallo Bep,

het was gisteren weer ontzettend goed verzorgd door jou en zo leuk om met allemaal Singer Featherweight liefhebsters bij elkaar te zijn! Dan zie ik dat ik niet de enige ben die gek is op die machientjes en de bijbehorende spulletjes. Volgende keer wil mijn dochter (16) ook meekomen. Kunnen ons vast opgeven? Ik weet dat het het de komende tijd erg druk hebt, maar hoop dat je in de herfst weer zo'n dag kan organiseren.
Groetjes, Francis.

bep zei

Hoi Meisjes, fijn dat jullie allemaal een reactie geven zo kan iedereen bij jullie kijken naar al die prachtige foto's.
Ik ben te moe geweest om al jullie links er op te zetten.
Ik ga echt mijn best doen om het in het najaar te plannen. Het is zo leuk om te doen en mee te maken.
En al die lovende complimentjes maakt mij blij. groetjes Bep

Gert zei

Fijn om te lezen dat de dag weer zo geslaagd was, het ziet er erg gezellig uit op de foto's!