woensdag 8 mei 2013

het word weer kouder jammer genoeg

Maar wil je voor je pop of beer warme sokjes breien dan kan dat nu.
Liesbeth van die prachtige stola, wanten en mutsen heeft voor mij een patroontje op papier gezet en  twee paar voor mij gebreid.
Liesbeth was hier zondag heerlijk aan het breien en menigeen heeft met bewondering naar haar breiwerk gekeken.
 
Ik hoop dat ze bij de volgende open zondagen ook hier zal zijn, zo gezellig met haar. En dan telkens al die nieuwe prachtige werkjes die ze laat zien.
Je kunt hier het patroontje met wol bestellen mocht je er zin aan hebben gekregen.
een prettige woensdag,
Bep
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Ik heb inderdaad met bewondering naar
haar fraaie breiwerk gekeken, zo mooi!
Het was zo inspirerend zelfs, dat ik
's avonds nog heerlijk heb zitten
breien...
Groetjes van Ageeth

quilting Jeannet zei

Heel erg mooi Bep, schattige sokjes, maar voorlopig lukt me een gewone sok al niet, is dit op twee naalden? Leuk voor Ploontje.......

Ik ben Esther zei

Geweldig leuk die sokjes!! Komen ze ook kant en klaar in je winkeltje?Ik heb nog nooit sokken gebreid het lijkt me best moeilijk.
Misschien is een cursusje sokjes breien bij jou aan de keukentafel een ideetje voor een workshop?
Groetjes Esther