donderdag 24 februari 2011

zo erg is het nog niet

Het is toch wat,zit het voorjaar al helemaal in mijn bol krijgen we nog weer sneeuw. Heel normaal natuurlijk in deze tijd van het jaar. Het valt even tegen. De groei van spinazie stagneert helemaal en de bloembolletjes zijn bijna niet meer zichtbaar.
Dit haasje ( een voorjaarsbode )gemaakt naar een patroon van Country Stitches is ook van de party op de handwerkbeurs in Zwolle, er gaat nog heel veel mee en dat word vanmiddag in de auto geladen. 
Ik ben de hele week al aan het afscheid nemen van Berthe en zondag vliegt zij weg naar de 30 gradentijd in Suriname. Wat zal ik haar rommeltjes en aanwezigheid missen,
tot wederhoren en een prettige donderdag,
Bep


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig hebben wij niet zoveel sneeuw als op de foto. Maar dan kun je dus zondag niet mee naar het vliegveld om Berthe weg te brengen?
Ik ga zondag naar de beurs in Zwolle, dan kom ik even troosten ;-)

bep zei

Lief van je Gert.
Er zijn geloof ik wel 30 mensen om haar uit te zwaaien. We nemen al 2 weken afscheid hoor!
Bep

jolanda zei

Waaaah!!!! Wat vreselijk zo'n enorm dik pak sneeuw. Dan mogen wij niet mopperen met die paar vlokjes hé? Maar ik vond het toch ook een tegenvaller hoor... echt zó helemaal geen zin meer in de kou en de sneeuw!
Misschien ga ik ook nog naar Zwolle, maar dat is nog niet zeker. Dan kom ik weer even bij je kijken ;-)
Ja het lijkt me best moeilijk dat Berthe zover weg gaat. Gelukkig is het niet voorgoed en kun je gelijk beginnen met aftellen! Elke dag is er 1!!
lieve groetjes, jolanda

Roos zei

Ok,je wilt toch niet zeggen dat er bij jullie zoveel sneeuw is gevallen:0))))))))))
Tot in Zwolle en de groetjes,
Roos

quilting Jeannet zei

Ik schrik me naar van al die sneeuw op je blogfoto! dacht dat je naar Zweden geëmigreerd was en ons nu een kijkje liet zien in je nieuwe tuin....hahahaha, nee hoor Bep, ik heb hier geen sneeuw gezien. Suc6 op de beurs in Zwolle en tot over een paar weken.O ja, wat een lieve haas!!

groetjes, Jeannet

quiltlodge gerda zei

Ja, het valt niet mee. Dat ze hun vleugels uitslaan, dat hoort erbij, maar om ze nou maar meteen maar zo'n eind weg te zien vliegen... Maar echt, als je straks haar enthousiaste verhalen hoort en leest ga je het vanzelf ook leuk vinden. En vergeet niet: Op het moment dat zïj vertrekt, kan jij beginnen met aftellen

GRANNY'S HOUSE zei

Gelukkig komt ze weer terug en met ik weet niet hoeveel verhalen en haar stem hoef je gelukkig niet te missen, want wat is skype dan handig.
Veel plezier in Zwolle, ik moet weer wachten op Rotterdam.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Hoi Bep,
Veel plezier in Zwolle en wens Berthe een goede stage tijd. wat een leuke haas.
groetjes, Marja