maandag 14 februari 2011

weer thuus

Het is toch weer heerlijk om weer even in je eigen bed te slapen na een paar dagen in den vreemde te zijn geweest.
De beurs is heel prima verlopen en ik heb ik weet niet hoeveel dames aan mijn kraampje begroet. Het geduld werd af en toe wel op de proef gesteld. Anna en ik hebben een paar fijne dagen gehad en alle mijnstandbezoeksters wil ik gewoon even hartelijk bedanken voor hun bezoek.
 Ook Gemma kwam langs en bracht deze Hartenkrans mee en ik was helemaal blij dat hij deze dagen in de stand mocht hangen. Maar nu heeft ze hem niet meer opgehaald en hangt hij hier thuis op deze Valentijnsdag mooi te zijn. Gemma kom je naar Zwolle om hem te halen?
De zakjes heeft ze op een rieten hart van Action bijvoorbeeld gebonden.
Toen kwam ook ANITA nog even en bracht een hele plak chocolade voor ons mee
 en deze hele mooie stitch van Bird Brain , ze heeft hem in opdracht van mij met veel liefde gemaakt, zo geweldig netjes dat zij dat kan. Ik heb hem in 2 op de foto gezet, kun je hem beter bekijken.
Nu weer de winkel hier op het erf in orde brengen en doorwerken om de stand straks in Zwolle weer op sterkte te krijgen.
Even een zakelijk praatje , ik heb de webwinkel tijdelijk gesloten, het is nu met de voorbereidingen en de niet bijgewerkte webwinkel heel lastig om de webwinkel erbij te hebben, waarschijnlijk gaat hij in de week na de Handwerkbeurs in Zwolle weer open.
De geplaatste orders zullen gewoon nog verzonden worden.
Nu voor iedereen een prettige  voortzetting van de maandag,
Bep


5 opmerkingen:

AnitaA zei

Hoi Bep,
Ik hoop dat je lekker hebt verkocht op de beurs ! Nu mag je je gelijk weer gaan opmaken voor de volgende.
De stitchery heb ik graag voor je gemaakt, het ziet er goed uit zo op de foto's ;-)
Nog een fijne dag !
Groetjes Anita.

bep zei

Fijn dat je reageerde anita,ik was je link naar je weblog kwijt, nu krijg je misschien veel bezoeksters, Bep

jolanda zei

hoi Bep! Gezellig om je gisteren weer even gezien te hebben... je stand zag er hartstikke mooi en gezellig uit vond ik!!
Ik heb er een paar foto's van geplaatst op m'n nieuwe blog 'quilten aan de waterkant' dus je kunt het nog eens terugzien als je wilt. ;-)
liefs, jolanda

carine zei

Hallo Bep, wat een mooi werkje heeft Anita voor jou gemaakt! Geweldig hé! Happy Valentine " gewenst al is de dag bijna om. Groetjes uit Brugge Carine

Lida zei

Hoi Bep,
Het was heel leuk je te ontmoeten en ik ben dolblij met de patroontjes die ik bij jou kocht, ik wens je sterkte met de voorbereidingen voor Zwolle en ook daar veel plezier! Groetjes
Lida