maandag 21 februari 2011

lekker rustig aan

 Even heerlijk rustig aan doen,de drukte komt er al weer snel genoeg aan. De auto kan bijna weer ingepakt worden.Heb je nog iets wat ik mee kan brengen naar Zwolle, dan hoor ik het wel.
handwerkbeurs Zwolle 
Er waren veel vraagjes of de webwinkel weer open kon, het is zo jammer dat wij niet meer kunnen kijken werd er gezegd.
Bij deze : hij is weer geopend, alleen de orders worden tot eind volgende week niet verwerkt.
Ik heb heerlijk op mijn gemakkie deze nieuwe kaarten erin geplaats, ondertussen wel genietend van de leuke plaatjes,ik ben dol op muisjes,egeltjes en haasjes.
Je kunt ze hier vinden.
muisjes/haasjes kaarten
prettige maandag,
Bep

4 opmerkingen:

Lida zei

Ze zijn hartstikke leuk en passen prima bij je andere muizen! Doe jij maar lekker een beetje rustig aan je krijgt het straks weer druk genoeg! Ik wens je een heel gezellige en goede beurs, groetjes
Lida

Anoniem zei

Veel plezier op de beurs Bep en doe tot die tijd maar rustig aan.
Leuk trouwens, die voorjaarsbodes in je tuin.

quilting Jeannet zei

Erg leuke kaarten Bep, en gelukkig kunnen we weer kijken in je webwinkel.....hahahaha

groetjes, Jeannet

carina zei

Leuk dat je er weer bij bent vrijdag. Ik heb er echt weer zin in om wat ideen op te halen. En lekker bij je langs te snuffelen...weet alleen niet of ik zal zeggen hoi... ik volg je op je blog of gewoon hoi mooie stand heb heb je. Je zal wel heel de dag dit soort reacties krijgen! Enfin geniet maar lekker van je rust dan kan je vanaf vrijdag weer vlammen.