maandag 28 februari 2011

stil en een rommeltje in huis

Berthe
hier kun je haar volgen
is weggevlogen om in Suriname zwem/gymles te geven op een school voor verstandelijk beperkte kinderen in Suriname. Dit is voor 4 maanden en daarna backpacken in Brazilie. Het is gelijk heel stil en missen doe ik haar al.
Maar alle nabeslommeringen van de beurs in Zwolle vraagt ook de nodige aandacht, Terwijl ik aan het uitpakken was vond ik dit liefspeldenkussentje weer die ik vrijdag van
  haar  heb gekregen.
 Zij heeft mij werkelijk op een prettige manier door de beursdagen heen geholpen. Van hier uit nog een bedankjesregen voor je Simone. En ook even een bedankje voor de bezoeksters aan mijn stand en de complimentjes die ik mocht ontvangen waren weer talrijk.
Ook ik koop wel wat op de beurs en op de twee beurzen van februari heb ik deze stofjes gekocht
en ga er samen met Carolien deze quilt van maken. Helemaal in Primstijl.
 Ik zie hem boven mijn bed hangen. Het is een bijzondere snelle quilt dus helemaal mijn ding.
Even een klein zegje voor wie het patroon June bij mij hebben gekocht, er zit een fout patroonblad in dus kijk het patroon maar even na.
Ik ga verder met uitpakken en dan wat uitrusten of naar mijn stapeltje stof staren.
prettige maandag,
Bep

12 opmerkingen:

Dear Jo zei

Zo te horen is de beurs dus goed verlopen! Fijn en het was heerlijk druk aan je kraampje. Je hebt zelf trouwens ook mooie stofjes gekocht, dus die quilt wordt vast een blikvanger.

Anoniem zei

Vier maanden lijkt heel lang, maar ze vliegen ook zo om als je even niet oplet. Suriname is geweldig land. Laat haar maar veel lapjes voor je kopen, ze hebben daar een kleurrijke traditie. Wat ga je een leuke quilt maken, daar ga je vast lekker onder slapen.

Desirée-ScrapDees zei

wat een gave stofjes zeg, geweldig!

maar wat is dat primstijl? kon er niks van vinden namelijk!

Thee zei

Wat leuk om op maandagochtend weer een nieuw blog tegen te komen!
ik neem aan dat je er geen bezwaar tegen hebt dat ik je webwinkel als link op mijn blog zet.
http://levenoplepontot.blogspot.com/2011/02/webwinkels.html

quilting Jeannet zei

Klikkerdeklik.....daar ben "ook ik"....heerlijke stofjes heb je gekocht Bep, helemaal jij. Ben je er ook al klaar voor om in je tuin te gaan werken? Er is niets wat zo goed helpt tegen een (winter) depressie als werken met je handen in de tuin, laat het voorjaar maar komen!hihihihi......

Groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Lekker dat je weer thuis bent, en daar lekker "aan kunt rommelen". Je hebt mooie lapjes gekocht op de beurs: dat gaat weer een mooie quilt worden. Ik vond het gezellig je gisteren meerdere keren gezien te hebben: we konden maar geen afscheid nemen van de beurs ^_^

Anoniem zei

ha Bep
de stofjes zijn helemaal goed ik heb ook al het een en ander bij elkaar gesprokkeld zal dus wel lukken en vier maanden zijn zo voorbij voor je het weet staat je weer bij je in de keuken
groetjes Carolien

jolanda zei

Hé jammer, ik had ook graag de beurs gezien, maar er kwam iets tussen. Nou ja, volgende keer beter dan maar en voor mijn portemonnee is het wel goed denk ik hihihi.
Jouw stofjes zien er erg mooi uit... mooier volgens mij dan de stoffen die in het boekje gebruikt zijn.
Ik kan me voorstellen dat het huis ineens een stuk leger lijkt, maar je zult zien dat wanneer je een weekje verder bent het al begint te wennen hoor. En voor je het weet staat ze alweer voor je neus met zakken vol wasgoed hahaha.
groetjes, jolanda

Guusje, zei

Wat heb je leuke aankopen gedaan en wat ga je een mooie quilt maken. En Berthe ach die 14 maanden zijn zo voorbij. Kan me wel voorstellen dat je haar mist.

Anoniem zei

Het was leuk om je weer even te ontmoeten op de beurs. Het was te druk om even een babbeltje te maken.
Die speldenkussentje met het schaartje erop wil ik ook nog graag een keer gaan maken. Het is een beauty. Maar eerst de grote portemonnee / tasje afmaken.
Berthe komt in juli weer thuis, hopelijk neemt ze flink wat warm weer mee vanuit Suriname.
Tegen die tijd heb je wel al weer 6 poppen, drie quilts en een paar tasjes af..... . En dan zeg je: "Ben je nu alweer thuis? Nu moet ik nodig een taart bakken".

Veel groeten van Jantje

bep zei

Heel fijn dat jullie mij een beetje meetroosten,de tijd zal ook wel snel gaan, maar het moederkloek gevoel kreeg even een schuddinkje.
ik gun Berthe vooral een hele mooie tijd van haar leven.
En Desiree,Prim staat gewoon voor primitief zonder frutsels, is wel mijn persoonlijke smaak,
Bep

Exchange server 2010 zei

Lovely!