donderdag 17 februari 2011

alweer de stofzakjes

Het was dus een idee van Gemma om een hartenkrans te maken en het is een idee waar ik echt helemaal blij van word. Natuurlijk gelijk naar de Action gegaan en de 40 zakjes van  mijn strokrans geplukt en op het rieten hart gestrikt. 
Voor wie in de buurt van Eerbeek woont zijn er nog weinig kransen over want ik heb er meteen  een flink stel ingeslagen.
Ik hoop dat je dit leest Annelies, kun je zien hoe hij is geworden op die dunne rieten krans. 40 zakjes dus, maar er kunnen er nog wel 5 bij.
Prettige donderdag,
Bep

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lieve en vrolijke krans is het weer geworden Bep. "Ooit" wil ik ook nog eens zo'n krans maken (maar ja, ik wil wel meer dingen maken ;-)

Anne zei

Helemaal top, Bep! En wat snel klaar, heb je een zakjesvoorraad liggen ofzo????
Ik ben net geweest om de winkel leeg te kopen, m'n hele familie, en die is groot, wil er 1 hebben!
Ik zal een foto op m'n blog zetten als er 1 klaar is, maar ik ben vast niet zo snel als jou hoor....

Anne.

katrien zei

Heel mooi die hartenkrans.

Roos zei

Ik vind dit zeker zo mooi dan een ronde krans.
Roos

quiltlodge gerda zei

Hartstikke leuk Bep, ik ga ook meteen even naar de Action! (In Harlingen dan te verstaan)

marleen zei

ha Bep, leuk hè een zakjeshart. Op mijn blog heb ik er al eens een laten zien, een paar weken terug. Afgelopen winter gemaakt.

carine zei

Bep toch mooi hé op zo'n krans, heb er reeds gestikt zo'n zakjes maar geraken maar niet gevuld, ga mijn vriendin moeten aanspreken, om eens een namiddagje geschenkjes en zakjes te vullen , ben vol op bezig met allerlei die de deur uit moet en klaar moet zijn voor de volgende Bee! Pasen, de lente, verjaardagen enz........ Maar zo weet je zeker wat gedaan, ben ook bezig met jouw schaap-speldenkussentje die ik bestelde , dus niet getreurd werk genoeg!... Groetjes Carine en veel succes verder

Terray zei

Hoi Bep,

Ik vind ze zo leuk die kransen met zakjes.
Ik heb onlangs een krans gekocht bij de Action, van 30cm doorsnee. Hoe groot en hoeveel zakjes moet ik maken om ook zo'n mooie krans te krijgen en hoe maak je die zakjes vast aan de krans??? Kan je misschien een korte uitleg geven hoe dat moet, zal er heel blij van worden.

Groetjes
Tertia

bep zei

Tertia, 40 zakjes maken van lapjes van 12,5/12,5 vullen en afbinden in het midden,van achter naar voren op de krans binden met lint of touw,Bep

quilting Jeannet zei

Hij is weer leuk Bep! net na de Valentijn, ze zullen wel denken bij de action, rare mensen die quiltsters......

groetjes vanuit een ijskoud en zuur en guur Rockanje! Jeannet

Valentina zei

Groetjes uit Cyprus, Bep! agh, wat een lieve krans, en wat een verleiding... nu wil ik ook eentje! :) dikke knuffel just for you!