vrijdag 4 februari 2011

wat zal die weer mooi worden

Na alle inspanningen met mijn bankzaken even een ontspannend werkje wat ook vandaag af zal komen. Na drie nieuwsbriefjes is iedereen nu wel op de hoogte van mijn gewijzigd banknummer, sinds vanmiddag kan ik ook inloggen, dus het komt helemaal goed. Nu komt het pinapparaat nog, zal ook wel weer de  nodige hoofdpijnmomenten geven.Wie had dat ooit gedacht dat ik zo'n apparaat zou aanschaffen,maar het gebeurt toch echt.
Maar eerst de chili  con carne speciaal voor Berthe klaarmaken ( daar is ze dol op ) en dan weer genieten van het in elkaar zetten van de krans. Met uitzicht op deze mokjes die ik vandaag bij gevonden heb bij  haar
 o wat had ze weer veel moois.
Ik vind het roosje helemaal top. Zou zo de zomer willen aanroepen.
een prettig weekend,
Bep

8 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

ik vind dat heel gemakkelijk geen wachtrijen meer alles van thuis uit

quilting Jeannet zei

Het zijn weer drie plaatjes Bep! en de zomer aanroepen....je slaat toch zeker de lente niet over!? hoewel het nu meer herfst is, was net even op de markt, geen pretje, de kramen vlogen bijkans de lucht in, wat een wind!Ik ga zo aan je weet het wel beginnen.......

groetjes, Jeannet

Stina zei

Wat een mooie mokjes, enne chili...o heerlijk, maar hier lusten ze het niet allemaal dus dan doe je het niet zo gauw.

fijn weekend groet Stina

Roos zei

Dat wordt weer een gezellige krans, en inderdaad bij zo'n bekers breekt toch meteen de zon door.
Smakelijk eten en de groetjes van Roos

GRANNY'S HOUSE zei

Wat heerlijk om weer een krans te maken, ik moet ook nodig weer eens.
En wat een mooie mokjes.

Groetjes
Ines

quiltlodge gerda zei

Ja, ja Bep en zo wordt ook jij voortgestuwd in de vaart der volkeren. En word je hup, zo van de cashtijd in het tijdperk van het plastic gedonderd. Prachtige mokjes heb je.

Daniëlle zei

Ohhh je zal eens zien hoe makkelijk het is! En het koopt makkelijker als klant hihi, je "ziet" niet was je uitgeeft! Laat het apparaat maar pruttelen!!! Je krans is inmiddels als af denk ik. De beursjes in het berichtje hieronder zijn ook schattig joh! Mooie dag vandaag, liefs, Daniëlle

Daniëlle zei

Vergeet ik nog te zeggen dat ik het bloghoofd zo leuk vind!!! XXXD