zondag 9 mei 2010

Moederdag


Een fijne Moederdag! Bep

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Bep en Simone ,voor jullie ook een fijne moederdag!
Wat een leuk quiltje...........Wil ik ook !
Groetjes,Martine

quilting Jeannet zei

Jullie ook een fijne moederdag, de kleuren van dit schattige quiltje lijken op de PoP,s, past er prima bij......pakketje ????

Groetjes, Jeannet

bep zei

Hoi Martine jij bent vroeg uit de veren,het quiltje is nog niet af,madame haar armpjes ontbreken nog ,zodra ik tevreden ben maak ik er een patroontje van,groetjes bep

Audrey zei

Ik wens je ook een fijne dag, ik kwam per ongeluk hier tercht en heb genoten van al het moois...je hoort nog wel van me...hebberig hoezo!!

gerda zei

Gisteren zag ik het quiltje en het is echt een "droppie".....
geniet van de dag...

Annelies zei

Ook voor jou een fijne moederdag toegewenst !

bep zei

Even een aanvulling,ik ben er op attent gemaakt dat de tekst fout is,women moet in meervoud woman zijn,nooit te oud om te leren dus,groetjes bep