woensdag 26 mei 2010

De blom van Anna

Mijn dochter Anna is ook begonnen de blommen te maken. Zij heeft gekozen voor de grootste variant uit het mallen pakket van Marti Mitchel. Mijn blommen die er naast liggen, zijn 13 cm doorsnee. Ik ben nu de zomerbloeiers aan het maken, de totale stand is nu 55, later meer daar over.
De lelietjes van dalen en miniseringetjes waren een presentje voor haar, ik wou dat je ze kon ruiken zo heerlijk en ik ben nogal van de lekkere geurtjes.


Het miniquiltje met hexagonnen dateert van 1997 en heeft menigmaal mijn tafel versiert.


Terwijl ik ziek op bed lag en onze Pinksteruitjes niet door konden gaan, heeft Gerhard hard gewerkt om onze glazen muur af te maken en ik ben er ongelofelijk blij mee. Geeft een heerlijk besloten gevoel om er te zitten. Het word nu een echte veranda!
prettige dag, Bep

17 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Beb
Wat ziet dat er prachtig uit en je blommetjes om op te eten. Ik vind de kleuren die je gebruikt zo mooi!!!
En je veranda!!! ik ben jaloers!!!
Wat mooi zeg complimenten aan je man hoor
Fantastisch
Ik wens je een heerlijke week en hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt
Yolanda

quilting Jeannet zei

Je veranda ziet er super uit Bep, ik kom graag inspiratie opdoen de 12e........neem mijn fototoestel mee. Wat heb je al een hoop bloemen, hoe doen jullie dat allemaal zo vlug !? ik ben blij met één bloem per dag. De mijne zijn ook 13 cm in doorsnee, volgens mij maken de meeste dames ze van de kleinere malletjes, maar dan schiet het helemaal niet op.

groetjes, fijne dag (wij hebben de houtkachelen het wollen vest al weer aan)
Jeannet

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een prachtige blommen van jou en je dochter en je veranda.............zucht..........

Groetjes
Ines

Marie-Anne-José zei

Leuk dat je dochter ook meedoet. Mijn dochter doet ook mee, het werkt toch echt aanstekelijk die fleurige bloemetjes.
Groetjes Marianne

Else zei

Hoi Bep, mooie blommen heb je weer gemaakt! En wat lekker voor je dat je zit je nu wind dicht is, het ziet er mooi uit. Fijne dag, groetjes Else

Margreet zei

Mooie bloemen! Je veranda is een plaatje geworden! Groetjes, Margreet

Loveforpiemonte zei

Ohhh Bep wat een fantastische veranda heb je toch, kan er zo van genieten !!!
Groetjes Madelon

yvonne zei

Bep !!!!!! Wat is het daar gezellig bij jou!!!.
En je bloemen zijn geweldig en de kleuren zijn ook erg mooi groetjes yvonne

Joke zei

Hallo Bep,
Wat leuk dat je dochter ook aan het bloemen maken geslagen is. Eenmalig of wil ze er ook meer gaan maken?
Jouw bloemen zien er heerlijk zomers uit!
En die veranda? Om jaloers op te worden! Het moet een genot zijn daar daar je tijd door te mogen brengen met een boek of een handwerk. Ben je weer helemaal opgeknapt trouwens?

groetjes, Joke.

Guusje, zei

Prachtige bloemen heb je gemaakt, die van Anna is ook erg mooi en wat een pracht veranda heb je gekregen hoop maar dat je weer wat bent opgeknapt.

bep zei

Goedenmiddag,ik ben weer opgeknapt,mijn migraine speelt best wel vaak en het kost mij zeker twee dagen om er weer fris bij te zitten,ik hoop dat het nu weer voor een paar weken weg is,ik zie het maar als opruimen van ongewenst afval,groetjes Bep

Anoniem zei

Vrolijk hoor Bep, al die blommen. En je veranda ziet er al prachtig uit: ik hoop 'm in juni live te kunnen bewonderen. Ik hoop voor je dat je voorlopig weer een tijd verlost bent van de migraine.

Anoniem zei

Fijn dat je weer zonder hoofdpijn bent!Zie ik het goed?? de balk verticaal geplaatst?? wat een super oplossing!! (:
groetjes,
Marja

Karen zei

Your glass wall turned out lovely and I love the little hexagon mini for your table. And, look at the big hexagon your daughter is making. That is great!

Bep, when you have a minute can you please read my posting about the Sign In sheet for One Flower Wednesday.

Saskia zei

Het zijn leuke bloemen geworden. En ik vind zowel de grote als de kleine leuk.

Joan zei

love both sets of flowers - you have an interseting garden

Theresa zei

Your flowers are beautiful - are the big ones 2" hexagons?