maandag 3 mei 2010

Bep workshop op lokatie

Nu ook Bep workshops op lokatie! Wil je een keer gezellig met een groepje een Bep workshop doen, dan kan dat voortaan ook gewoon bij jou thuis! (of een andere eigen lokatie). Voor groepen vanaf 8 personen ben ik uit te nodigen om een verrassings workshop te komen geven. Er zijn uiteraard wel beperkingen qua afstand. Neem contact met mij op om te overleggen wat de mogelijkheden zijn. Ook bij mij thuis zijn er verschillende mogelijkheden voor groepjes. Evt. gecombineerd met een overnachting bij een B&B in de buurt. Bekijk alle mogelijkheden bij de workshops in de webwinkel.

Zondag: de taart stond klaar om uit te delen aan de zondaggangers in mijn tuin en winkel. Ondanks het barre weer was het een gezellige drukte. Zus Anneke die hier logeerde op de achtergrond aan het opzomen van applicaties aan een nieuw ontwerpje. Deze keer laten inspireren door de as. moederdag.

groetjes, Bep

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Nou Bep, kom maar langs hoor, ik zorg wel voor een paar bloemenmeisjes in het "atelier"......

groetjes, Jeannet

Daniƫlle zei

Ja leuk, ik doe mee hoor, maar dat had ik waarschijnlijk niet hoeven zeggen hahaha!! Mooie dag verder, liefs, Daniƫlle PS de envelop is net in de bus gevallen pffffffff ik ben gesmolten XXXD

AnitaA zei

Hallo Bep,
Leuk om je huis, tuin en winkeltje live te hebben kunnen bewonderen afgelopen zondag !Ik heb weer een hoop leuks bij je kunnen kopen.
Groetjes Anita.