vrijdag 7 mei 2010

Bevrijdingsdag

Toen ik de verrassingsochtend van 5 mei in mijn agenda heb gezet dacht ik niet aan bevrijdingsdag, vanochtend vond ik het wel een rare dag om het door te laten gaan,maar het werd toch een drukte. Een aantal waren vrij van hun werk dus het kwam mooi uit.


ik houd meestal een klein loterijtje en de prijs van vandaag was; een emmertje spinazie snijden en Carolien heeft het gewonnen. Ik kon niet laten om er een fotootje van te maken en wat staat ze er prachtig op, echt een jonge blom zo.


Mijn popje mocht even naast het bijna afpopje van  Ineke zitten. Lekker stel zo.

prettige dag Bep

4 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Een en al gezelligheid! Ook een fijne dag voor jou.

Loveforpiemonte zei

Wat heb je een mooi lettertype!!!
Ziet er gezellig uit!
Wens je een heel fijn weekend,
groetjes Madelon

Anoniem zei

Hallo Bep
heb je me toch te pakken maar wel een leuke foto
de spinazie was heerlijk goed idee van je om te wokken
groetjes
Carolien

Daniëlle zei

Toch wel eens jammer dat een mens maar op 1 plaats tegelijk kan wezen hihi! Volgende keer kom ik nar jou!! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle