maandag 24 mei 2010

Emaille op maandag

Dit tafereel heb ik elke ochtend; mijn schatten met een hoog knuffelgehalte. Het emaillebakje waar ze uit eten is al 6 jaar hun brokjesbak. Verder eten ze heel veel uit het wild, regelmatig vind ik halve konijnen en muizen, zelfs onder mijn bed. Ik blijf ze ondanks dat toch lief vinden.

Ik hoop toch echt dat ze hier vanaf blijven,de ouders van deze dertienling vliegen zich een enorme bult om ze te onderhouden, is toch te hopen dat ze allemaal volwassen worden.

Ik denk dat het er toch echt dertien zijn.

prettige tweede pinksterdag Bep


8 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hier vliegen ze ook af en aan, maar ik heb een grachtenpandje en daarvan kan je alleen de onderkant openmaken, ik weet dan ook niet hoeveel er in zitten, ik denk veel.

Groetjes
Ines

Balsemien zei

Hoi Bep! Wat een superfoto! Ik hoop dat heel veel van de jonkies de grote wijde wereld in mogen trekken!
groetjes, Mienke

Mupminoes zei

Wat een leuke foto met al die meesjes.
Wij hebben een steenuilennest met 2 jonkies en nog een ei.

Groetjes,
Annelies

quilting Jeannet zei

Erg leuke foto Bep! wij hebben pimpels in de tuin, met een spiegeltje erboven zodat we ze kunnen volgen.

groetjes jeannet

Irma zei

ohhhh weer een nieuwe blog ondekt leuk leuk leuk ik vind je style je foto's gewoon alles helemaal top!!!
je emaille op maandagpost zo leuk I LOVE CATS we hebben zelf een Devon Rex poes en het is wel een heeeel leuk idee een emaille etensbakje daar ga ik ook eens naar opzoek;-))
leuk je blog gevonden te hebben,

groetjes Irma
ps wat maak jij waanzinnig mooie quilt creaties

Jasmijn zei

Hallo, wat een lieve diertjes zijn onze kattenkinders toch. Mijn 7 katten jagen niet, zijn gewoon verwend en komen niet eens buiten, maar ik vind het iedere zondag weer een feest om ze allemaal hun bordje vis voor te zetten.
groetjes
Jasmijn

Corina zei

Gezellige poezen en wat een leuke foto's van die vogeltjes.

Daniƫlle zei

Zo te lezen zijn het Jekyll and Hyde katten hihi, knuffels ontvangen en prooi thuisbrengen!
Onze eerste Labrador kwam eens een keer met een dode merel aanlopen, ze had net de les apporteren gehad hahaha! Mooie dag vandaag, groeten, Daniƫlle