maandag 22 juni 2009

Wintergedachten

Wordt het eindelijk zomer, ga ik naar zolder en haal de winter/kerst spulletjes naar beneden!Eens kijken wat er nog is. Alvast in de sfeer komen voor inspiratie. Ook heb ik al heel lang een flanellen stofjesbundel van de serie Wildflower van Moda in mijn bezit, en nu is de tijd rijp dat ik mijn beddenquilt ga maken.

Ik maak er eerst maar eens vierkantjes van en zie wel wat het gaat worden. Het is al heerlijk om met die zachte stofjes op schoot te zitten. Ik hoop dat deze week de stofjes van het zweet uit mijn handen vallen van het warme zomerweer!

Prettige dag, Bep

7 opmerkingen:

Heidi zei

Zit ook met wintergedachten Bep. Volgende week hebben we 'Christmas in July' hier met mijn quiltgroep. Ik moet een kleine kerstboom opteugen en onze project voor dit jaar is jouw prachtige krans.

Veel plezier met je flanellen quilt!

Groetjes ~
Heidi

Anoniem zei

Hallo Bep

ik ben zeer benieuwd hoe die van jou wordt veel plezier met het maken ervan
groetjes Carolien

bep zei

O ik ben niet de enige met die winterse gedachten,spannend he Carolien,groetjes Bep

Joyce zei

Oh Dennenboom....oh dennenboom...
Als de weersvoorspellingen kloppen word je op je wenken bediend.
Ik ben stikbenieuwd naar je beddenquilt.

bep zei

Joyce ik wou vandaag zo graag verder knippen,maar mijn fiets moest naar de fietsenmaker,ik moest lapjes knippen voor de stofjesclub en voor de winkel/webwinkel van alles doen en ook nog mijn bed verschonen,want een fris bed met lakens zo uit de zon is toch bijna het allerfijnste wat er is,vanavond mag ik weer even dan is er misschien weer tijd,groetjes Bep

Anoniem zei

Oh leuk ja, je bent bezig met een winterse quilt, hihi. Was je show and tell dag gezellig?

bep zei

Het is nu zaterdag en wil even zeggen dat er een pauze op mijn weblog is,het is niet de tijd die zo opslokt,maar mijn energie ga ik even anders verdelen,over een weekje of zo ben ik terug ,prettige dagen Bep