vrijdag 19 juni 2009

Sleutelhanger maken op vaderdag

Zondag aanstaande is dus de show & tell bij mij in de tuin en het ziet er naar uit dat de weergoden mij goed gezind zijn... Lekker genieten van meegebrachte quilts, maar ook vanaf 11.30 uur (of op een ander tijdstip, je mag beginnen wanneer je wilt), dit gezellige sleutelhangertje maken met een kleine handleiding van mij. De kosten zijn 10 euro inclusief taartje, koffie/thee, water of fris, bitterballetje en materiaal.
Ik hoop dat er veel quilts te zien zijn, het is een moeilijke dag vanwege de vaders. Maar ook de tuin van mijn buurmannen is weer open die dag http://www.kleinknoevenoord.nl/. Wie weet een leuke tip voor de familie?
Prettige dag, Bep

3 opmerkingen:

LIVS LYST zei

Hi!
Thank you for visiting my blog. Always nice with new guests!!!

Smile from Liv

Rita zei

Hallo Bep,
Kan morgen helaas niet jouw richting uitkomen, maar is er een pakketje van de sleutelhanger in je winkel ? gr. Rita

Mirjam zei

Wat is dat een lief sleutelhangetje zeg!!! Verkoop je daar ook een patroon van??