zaterdag 6 juni 2009

De uil weer gespot en lapjespost

Ons uiltje is weer terug, nog steeds zonder mannetje. Hier zit hij op de snijbonenstokken:


een betere foto ging niet, hij vloog weg toen ik hem besloop.



Wil je ook een paar van deze zomerse aardbeitjes in de fruitschaal? Pakketjes staan in de webwinkel.

Er zijn nog plaatsjes vrij voor de lapjespost! Je ontvangt iedere maand 12 lapjes van 15 x 55 cm en een leuke verrassing. 3 maanden voor 36 euro, inclusief verzendkosten. Opgeven kan via de mail.
Fijn weekend, Bep.

4 opmerkingen:

Gerda van der Kort zei

Ach, wat sneu zo'n eenzame uil. Of lijkt hij er niet onder te lijden? Las net over je rozen. Misschien een troost: Wij hebben prachtige rozen, maar bij ons doen de lavendel en hortensia's het weer absoluut niet. Ik heb het inmiddels opgegeven en geniet maar dubbel van wat het wel doet.

bep zei

Gerda je hebt helemaal gelijk,vooral veel de planten en bomen die het wel goed doen en er heerlijk van genieten,maar met roosjes heb ik wel wat.
Nu even met een bakkie koffie door de tuin en de roosjes en violieren ruiken,die twee geuren geven mij een heerlijk zomergevoel.
Straks naar Doesburg ,de winkel is open vanwege de culturele zondag,fijne zondag Bep

willy zei

Al doen je rozen het niet je tuin is toch prachtig. Zelfs bezoek van een uil dat is toch heel bijzonder.

gerda zei

de pakketpost is erg verleidelijk..maar ik kom ze wel bij jou uitzoeken is dat ook goed!!!
verheug me er nu al op :0))