vrijdag 22 oktober 2010

speciaal voor Simone mijn Picasakunsten

Kijk nou toch,dit wilde ik al een tijdje, ik zag overal van die mooie collages verschijnen.
Nu kan ik het ook dankzij de tips van Simone. Veel dankjes hoor ik ben helemaal tevreden.
Het is dus een collage van onze herfsttuin die nu met dit prachtige weer helemaal top is. op de achtergrond een van cdeetjes van Ane Brun en ik raak helemaal ontspannen. Vanavond eens heerlijk op de bank zitten met mijn sterren en het weekend de finales van het WK turnen voor de boeg,het kan niet meer stuk,
voor jullie ook een prettig weekend.
Bep

12 opmerkingen:

Willy zei

Je Picasa collage is net een mooie patchwork.
Fijne avond met Ane Brun.
Groetjes

quilting Jeannet zei

Mooi Bep, nu nog even aan Simone vragen hoe je de rasterpatiering er tussen zet, dan wordt het net allemaal nog een beetje duidelijker, en dan is het helemaal toppie!

groetjes, Jeannet

Lida zei

Heerlijke collage van jouw schitterende tuin! Ziet er gweldig uit! groetjes en fijn weekend,
Lida

bep zei

Voila Jeannet het rasterpatiering was ook al bekend,groetjes Bep

Hennie zei

Hoi Bep, geef mij ook zo'n Simone......
Ik vind een prachtig collage!
Fijn weekend,groet Hennie

Simone zei

Wij waren net heerlijk uit eten (8 gangen Wild!), dus ik zie dit nu pas.... Maar jeetje Bep, ik ben trots op je! Maar ja, met zo'n mooie tuin kan het sowieso al niet mislukken ;) Zo wordt het steeds gezelliger bij je!

quilting Jeannet zei

Heeeee, Bep, nu zie ik inderdaad wel het mooie lijntje tussen je foto,s, mooi geworden, je kan er zoveel leuke dingen mee doen, het is echt mijn favoriete programma, prachtig zo je tuin.

groetjes, Jeannet

Anna zei

hi
ik heb je op de beurs ontmoet! mij zul je je vast niet herinneren.. veel te druk!!!
de primitiv style vind ik helemaal top, dus ik heb het meeste van mijn budget bij jouw kraam uitgegeven!!!

ik heb meerdere blogs, maar mijn hobbyblog vind je hier, voor als je interesse hebt!
LG.

http://artfulldelight.blogspot.com/

bep zei

Anna,leuke blogs heb je ,ik en gelijk fan geworden, er is zoveel inspirerends te vinden bij je ,ik blijf je volgen , groetjes Bep

Anoniem zei

prachtig Bep...ik herken veel planten uit mijn oude tuin...leverkruid is een van mijn favorieten!

Anoniem zei

Iedere keer geniet ik weer van die prachtige tuin. Probeer het thuis te evenaren, maar ach die vijver en het kippenhok, daar is helemaal geen ruimte genoeg voor bij ons.
Daarom is dit ook zo mooi om te zien.

Ook voor jou een fijne weekeind Bep, lekker naar de wind luisteren met een muziekje van Vivaldi.
Vanmiddag probeerde ik het met iets van Beethoven maar het werd opeens allemaal zo dreigend. Daarom gauw iets anders op gezet.

Veel groeten van Jantje

Anoniem zei

Leuk Bep, die collage's. Zo wordt je blog nog gezelliger! (en het was al zo leuk)