maandag 25 oktober 2010

naam voor het muisje

Alweer een evergreen van mij , ik haal op het moment  alle oude koeien uit de sloot. achter de schermpjes ontstaan ook wel nieuwe ontwerpjes. Dit muisje zit al een hele tijd in mijn winkeltje en velen vragen er een pakketje van. Maar ik was helemaal muizenmoe. Er zijn wat muisjes uit mijn handen geboren en wie mij van vroeger kent weet dat er wel honderden verkocht zijn via alweer het Oude melkhuis in Zutphen.
Ik weet niet of het muisje  in deze tijd van recessie nog zoveel verkocht zou worden en ik ga het ook niet uitzoeken. Een paar maken vind ik genoeg.
Binnenkort staat het muisje in de webwinkel als patroon. Ik ben ook nog een donkerde versie aan het maken en ik heb er plezier in en met die Picasafoto's kun je hem aan alle kanten bekijken.
Nu is dus eigenlijk weer de vraag aan jullie :  willen jullie voor mij weer een leuk naampje verzinnen voor de kleine jongen. In al die jaren heb ik hem nog nooit een naam gegeven. Via dit blog kun je de naam melden.
Dochter Berthe zal uit de aanmeldingen  weer een leuke naam  opsporen. Tot dinsdagavond kun je een naam opgeven en woensdag word het bekend gemaakt, de winnaar ontvangt een gratis pakketje van de kleine jongen,
prettige dag,
Bep

146 opmerkingen:

marion zei

Harold...........

Anoniem zei

Hi Bep, your little mouse is so cute, my suggestion for his name is MIXY MOUSE. I like you new blog header, especially the purple basket, and the house, and the heart...Kind regards, Ann ~ Australia.

jolanda zei

hoi Bep, wat istie leuk!!!!! En je hebt gelijk... na al die jaren naamloos te zijn geweest verdiend hij het om eens helemaal in de belangstelling te staan hihi :-)
Dit keer heb ik mijn jongste zoon een naam laten bedenken en hij vindt PIP een hele leuke!
liefs, jolanda

Anoniem zei

Ach Bep na al die jaar heet hij gewoon Muiszz. Groetjes Sunny

Cosy and Cute zei

Hallo Bep,
Ik dacht meteen aan Speedy. Het is wel een schatje hoor!!!
Groetjes en een fijne week,
Karin

Unknown zei

Wat een schattig PIEPIE

Anoniem zei

Wat denken jullie van Pientje ?

Groetjes,Martine

Carla zei

Ik ga voor Inimini vind het weer een schatje
Groetjes Carla xxx

Annelies zei

Ik hou het heel simpel: Piep. Een heel leuk patroon waar een hele lieve muis uit ontstaat.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik vind Pip precies passen bij hem, beetje stoer, maar toch lief.

Groetjes
Ines

Marja zei

Ik zag hem en dacht;'dat is Gijs' Klein maar toch stoer!

quilting Jeannet zei

Bep, het is gewoon weer een lieverd, ik kom niet verder dan Miesje Muis.......

groetjes, fijne dag! Jeannet

Anna zei

Ik heb 'm zaterdag van je gekocht, dus ik hoef 'm niet te winnen ;o) en ik heb de mijne Missy Mouse genoemd! Ik vind 'm helemaal super en de plannen zijn om 'm vandaag in elkaar te zetten!
LG. XXX

Knutselbeertje zei

Bep,
het is echt een mooi muisje.
Ik zou hem de naam Piep geven.

groetjes,
Knutselbeertje

Lydie zei

Beste Bep,
Wat een leuke muis.
Ik zou hem de naam Snuffie geven.
Groetjes Lydie.

Anoniem zei

Hallo Bep,

Schitterend muisje.
Ik vind de naam Muizeltje wel leuk.

Groet,
Anja Lems

Simone zei

Mijn moeder spaart al jaaaaaaren muizen en heeft er echt duizenden. Mijn moeder heet Loekie en dat vind ik ook wel passen bij deze muis ;)

Minke zei

Ja, Bep, voor mij is het een Pietertje hoor! Hij is ontzettend leuk en lief geworden.

Anoniem zei

Wat een schatje is deze muis geworden. Ik zou de muis Tom noemen... Een stoere mannen muis...

groetjes Winny

Anoniem zei

Wat een liefie weer zeg... Ik doe ook eens een poging: Milly vind ik wel lief. Milly Muis ^_^

Anoniem zei

Een hele gezellig muis!! Ik zou hem de naam Meneer Snor willen geven. Dit vanwege zijn mooie zwarte snorharen en zijn stoere kleding.

Groetjes,
Linda

Anoniem zei

Wat een schitterend muis is hety geworden! Mijn complimenten!! Vind Kris voor deze muis wel leuk.

groetjes, Corine

Ghislaine zei

Hallo Bep!

Mijn naam voor hem is
Meneer Muis

Dat geeft hem de waardigheid die hij verdient vind ik!

Groetjes! Ghislaine!

Dineke zei

Hoi Bep,

KNABBEL lijkt me leuk.
Groetjes

Anoniem zei

Ik vind deze muis een echte "WIM". Een lekkere stoere ouderwetse hollandse jongensnaam. En voor het knuffelen noemen we hem gewoon: Wimpie. groetjes Caroline http://www.caro-en-rob.blogspot.com

Anoniem zei

Hallo Bep,

Pluis de Muis past wel bij hem.

groetjes, Will

Elza zei

Dit is voor mij muis snoetje
Ziet er lief uit.
Groetjes ELza.

Anoniem zei

Hallo Bep,
Dit schattige muisje, zou ik willen vernoemen naar ons muisgrijze katertje Percy, intussen 17 jaar en vangt allang geen muizen.Net als deze muis een schatje.
Groetjes Ellen W

Anoniem zei

Toen ik muis zag dacht ik meteen aan Tommie.
Fijne dag, Marjan

Carin zei

Ik zag de muis en meteen kwam de naam Frits naar boven (vraag me niet waarom), maar het is inderdaad een echte FRITS muis.

Anoniem zei

hoi, ik vind Coco wel een passende naam.
Marga Holla

Anoniem zei

Wat dacht je van Muzzel, hij heeft wel geluk dat hij bij jullie is geboren.

Groetjes,
Maria

MooZ KaartenFabriekje zei

Hallo Bep,

Ik vind Mister Mouzy wel bij dit stoere kereltje passen!

groetjes, Monique

Anoniem zei

Ik zou hem "Berend"willen noemen ,hij is zo lekker stoer en dat past wel bij hem.
Ik vind hem enig!!!!

els zei

Wat vind je van Sjakie?
Groetjes,
Els.

Anoniem zei

Ik vind Knuf wel een toepasselijke naam,dacht meteen toen ik hem zag o even lekker knuffelen, mede door de stof.

Groetjes Anette Tel

Anoniem zei

Hallo Bep,

Ik vind Brammetje wel bij hem passen.

Groetjes Evelien Werkman

MarianneD zei

Tja,toen ik de kleine zag dacht ik meteen aan Kruimel....Fijne dag Bep!

Anoniem zei

Wij hebben op het ogenblik veel last van echte muizen. Ze krijgen bij ons de naam Jip. Deze muis maakt gelukkig niet zo veel schade en knaagt niet aan de voerzaken.
m.vr.gr. ria de Leeuw

Nel zei

Hallo Bep,

Vroeger noemde ik mijn dochter Vicky altijd muisje. Maar omdat het een stoere mannenmuis is zou ik hem VICTOR willen noemen.

Groetjes,
Nel

Anoniem zei

Hallo Bep,

Mees of Moos vind ik een mooie naam.

groet,
Marguerite

Anoniem zei

Ik vind "Theodoor"een prachtige naam. Dit, omdat mijn man zo heet, die net is thuisgekomen uit het ziekenhuis. Hij is "Gelukkig"hersteld van een hersenvliesontsteking.Ben erg blij hierom, vandaar de naam!

Ria.

ineke zei

ik vind tijs een mooie muize naam
fijne dag

Anoniem zei

Hallo Bep, Ik zou hem SNUITJE noemen want hij heeft zo'n lekker bekkie!!!
Groetjes Dia Borst

Anoniem zei

hallo heb net een reactie geplaatst en vergeten mijn naam te vermedelden.
Ik ga voor Epke

Groetjes Anneke Bosch

Willy zei

MUIZELAARTJE vind ik wel bij 'm passen. Ik ken de naam van een prentenboek, maar daar is het een kat.
Groetjes

Carina zei

Hoi Bep.

Hier op het werk besproken: Wij vinden het een echte "Bibi" (de muis).

(we vinden hem eeeenniiiigggggg en zoooo lief)
Groet Carina

Juicybear zei

Ik vind ALEXANDER wel passen.
Groetjes Anneke ^..^

Marieke zei

Hoi Bep,

In mijn familie komt de naam Bas veel voor.
Mijn vader heeft ook deze mooie naam en hij is heel gastvrij.
Zoals jij ook bent:(ik kwam nl. laatst op vrijdag (met mijn man) bij je winkeltje en je deed de deur speciaal voor mij open!!! Dat vindt ik nou nog eens gastvrij! Daarom past deze muis Bas ook zo goed bij Bep!
Je snapt dat deze mooie muis van mij BAS mag heten.

Groetjes, Marieke Grunewald

Anoniem zei

Hallo Bep,
Mij lijkt de naam Goliath wel leuk, omdat hij zo snoezig klein is.
groetjes Jeannette

mirella zei

Hoi,

Ik vind het een echte FRITS.

Groetjes, Mirella

Anoniem zei

Voor mij heet het leuke muisje Tjip.
Het liefst maak ik een hele familie voor Ă©Ă©n van de kleinkinderen. Ooit maakte ik voor hem Pinkeltje en de muizen en die gaan zelfs mee op vakantie!!

Succes met vernoemen!!!

Lean zei

Hoi Bep,
Ik heb dit pakket ook al eens bij je gekocht en gemaakt en bij mij heet hij SNORRETJE.
Groetjes
Lean

Sietske zei

Hallo Bep,

Onze kleinkinderen zijn aan het logeren en hebben er een naam voor bedacht en dat is:
Maupi,dit vonden ze heel toepasselijk voor dit muisje.
Succes met het uitzoeken van een naam voor deze leuke muis
Groetjes Sietske

Debbie zei

Hallo Bep,
Meneer Poes...zelf vind ik het leuk om geen voor de hand liggende namen te gebruiken, onze gerbils heten Truffel en Muffin...
Deze muis is heel erg leuk, ik verzamel muizen.
Hartelijke groeten,
Debbie

Anoniem zei

Hoi Bep,

Murry Muis, schoot me direct te binnen toen
ik dit lieve snoetje zag,

groetjes Mireille

Anoniem zei

Hallo Bep,
Ik zou hem Mietsy noemen.
groetjes, Janette

Anoniem zei

Hallo Bep,

Leuk muisje .
Zat gelijk aan de naam Snorre Piet te denken.

Groet Gerrie

Anoniem zei

Dag Bep, Ik vind Pieter wel een leuke naam voor de muis . groetjes Corrie

josé zei

Ik ga voor TARKAN. Zo hete onze eerste hond.

En deze naam kreeg hij door onze vakantie waar wij deze hoorde.

Wij waren toen op zoek naar een naam voor de hond.

Jammer hij moest na 2 weken ons verlaten, mijn man was allergische voor het hondje.En altijd contact blijven houden, met zijn nieuwe adresje.

Hij leeft nu niet meer.

Maar de naam is mij altijd bij gebleven.

Succes met uitzoeken Bep!! Leuk op deze manier een naam te zoeken voor muis !!


Liefs José

Anoniem zei

Meteen kwam boven borrelen:
Muisje Mindhi........
Lieve groet, Betsie

Anoniem zei

Dag Bep,
Ik vind Thomas wel bij dit muisje passen.
Groeten
Bep

Anoniem zei

Ha die Bep,

Ik vind het een echte FRITS.

Groetjes, Astrid

Anoniem zei

Ha die Bep,
Deze muis is duidelijk een: Karel.
hartelijke groeten,
Joke W.

Carmen zei

Wat denk je van "ratoncito" (kleine muis in het Spaans)voor een "jongen"?

Anoniem zei

Tis een liefie zeg! Ik vind alle namen die genoemd zijn mooi en kan eigenlijk niets leukers bedenken....snorrie?
Bep, heb je tussen alle muizenissen mijn bestellinkje gezien? Gaat het lukken denk je?

Nelly Riko zei

Ik vind TEUN wel een stoere muizennaam.

Groetjes

Anoniem zei

Hoi Bep, het is een leuk muisje en de eerste naam die bij mij opkwam was PIETERTJE. Liefs Ineke Hulzebos

Anoniem zei

ik vind jelle wel bij hem passen. een echte stoere hollandse muis.
lia

Anoniem zei

Hi Bep,
Ik zou de muis Jaan noemen. (Adrianus voor officìele gelegenheden...).
Groetjes,
Anita van Roij

Lydie zei

Beste Bep
Ik zou hem KAAS noemen.
Goetjes Lydie.

marijke zei

Voor mij is hij gewoon PIEP DE MUIS, hihi, hij mag altijd even op visite komen hoor. Zijn andere familie loopt hier ook wel eens!
Groetjes Marijke

Anoniem zei

Mijn dochter had drie ratjes (ik weet het...heel veel mensen gruwen hiervan, maar ze zijn zĂ³Ă³Ă³Ă³ lief), maar helaas worden ze niet zo oud en hebben we vorige week de laatste moeten begraven. Ze heetten: Bennie, Splinter en Woes, jouw muisje deed me gelijk aan Woes denken.

Groetjes,
Annie.

Erika zei

Hoi Bep
Ik weet waarom dat dit muisje nooit een naam heeft gekregen, Het muisje dacht nl altijd dat hij een Poes was. En daarom luisterde hij nooit naar Muize namen. Dus wil hij graag de naam POES hebben. En misschien gaat hij dan wel luisteren, hihi
Gr Erika

Hetty zei

Voor mij heet deze muis overduidelijk Siebren!

Anoniem zei

Ik vind Kareltje wel een leuke naam.

Groeten van Arja van Geest.

Liesbeth Wessels zei

Hij doet mij denken aan een speurneus, genaamd Speur. Collega van Sherlock Holmes. groet liesbeth wessels

Simone de Klerk zei

Omdat je muisje moe was, dacht ik dit muisje 'muisje fit' te noemen, omdat het je toch weer gelukt is, zo een schattig patroon met pakketje te maken! Proficiat!
~Simone~

Anoniem zei

ik noem hem piepe-muisje
groetjes, Carine

Anoniem zei

Hallo Bep wat vind je van Bertram groeten oet Riessen Henny

Anoniem zei

Hier is een leuke Muizen naam ..Kareltje de muis Marry Lussenburg ( lusse046@planet.nl )

Anoniem zei

hoi hoi

Ik vind Moris Muis wel een prachtige naam voor deze prachtige muis. Wat een leukerdje.

groetjes
Jenny

Anoniem zei

Hallo Bep,

Ik vind Fifi wel een leuke naam voor deze muis.

Groetjes, Annie.

Anita deR zei

Wat een schattig muisje. Wat vind je van Woepie.
Groetjes Anita

Ageeth Dorsman zei

Voor zo'n goed geklede muis van "stand" met een echte
snuffel-neus voor het opsporen van kaas, vind ik de
naam Sherlock wel gepast...
Het is een enig patroon!
Groetjes van Ageeth Dorsman

marianne zei

Hallo Bep, wat een dot van een muisje is het,ik vind muis Pluis wel een leuke naam voor hem, groetjes Marianne.

@nke zei

Hallo Bep,

Wat dacht je van gewoon: SJORS?

Groetjes, @nke

carla zei

Hallo Beb.Wat een schatje!Vroeger thuis hadden hij er zo een in het echt en die heette Pieperding.
Dus bij deze.Groetjes van Carla E.

Anoniem zei

hallo Beb ik ben jorrit en mijn mijn verzonnen namen zijn hiepertje en piepertje groetjes van jorrit

Titia zei

Hoi ik vind Andre wel leuke stoere naam voor dit ventje gr Titia

Laura zei

Hallo Bep,

Ik vind Diederik wel een leuke naam voor deze muis.
Groetjes Laura

Guusje, zei

Ik denk meteen aan Bink want dat straalt hij uit en hij is weer ontzettend leuk.

conny's quilts en creaties zei

Eerst mijn complmenten voor je mooie foto collages Bep....(zou ik ook willen leren.)

Een naam voor een muis, gewoon en simpel : PIEP natuurlijk.

Ik ben bepaald niet de eerste heb niet gezien of die er al tussen zat.
groetjes!

Janny Schoneveld zei

Hallo Bep.
Volgens mijn 25 jarige zoon moet hij Stewart heten.
Vraag me niet waarom.
Hij is wel erg leuk, die muis van jou.
Groeten Janny S.

Yvonne zei

Wat een leuk muisje. De naam denk ik gelijk aan Stoffel Muis.

Groetjes
Yvonne

qm zei

hallo Bep, ik dacht aan Eduard (Edje) dus. Lekker vlot.
succes, Anneke

Anoniem zei

Hoi Bep,
Ik vind NIBBLES goed bij meneer muis passen.
Groetjes Conny

Hennie zei

Hoi Bep, 93 reacties al!!! Volgens mij vind iedereen de muis geweldig leuk, ik wel in ieder geval. Toen ik het muisje zag, dacht ik gelijk dit is Piep. Maar deze naam is al vaker genoemd, dus wordt het bij mij Bo.
Fijne dag.
Groet, Hennie

Anoniem zei

Hallo Bep,

Meteen kwam de naam Snorremans bij me op.
Groetjes,
Beppie.

Anoniem zei

Dag Bep,

Sam, vind ik een geweldige mooie passende naam voor deze muis.

Groeten Jeannette M.

Anoniem zei

Hallo Bep,

Ik vind Peppie goed bij de muis passen.

Groetjes, Imke ( 7 jr.)

Anoniem zei

Ik ga niet alle reacties (het zijn er 100!) lezen of mijn naam er al bij staat, maar ik vind Snuitje wel een leuke naam. Leuke muis ook.

Anoniem zei

Wat een stoere muis, SUIS een leuke naam voor een stoere muis,


groetjes Josje

Anoniem zei

Hallo Bep,
Ik zag hem zitten en dacht gelijk aan "Bertje".Vond ik echt bij hem passen.
Groet Jose

Anoniem zei

Hallo Bep,
Omdat muis klein is vindt ik "Veldmuis"een leuke naam en misschien krijgt veldmuis ooit nog eens een vriendje "Stadsmuis "

Anoniem zei

Geronimo! Ik lees altijd de boeken over deze dappere muis: Geronimo Stilton. Groetjes, Tijmen

Corné en Gonnie zei

Hallo Bep,
Mijn zoontje kwam aan met Silly de Muis.
Ik vond hem ook wel passen.

Groetjes Gonnie

Anoniem zei

Hallo Bep
Wat een leuke muis heb je weer gemaakt.
ik vindt Stoffel wel een leuke naam voor hem.

Groetjes Nel Maertens

Anoniem zei

Hallo Bep,
Wat een lief muisjes is dat.
Als naam lijkt mij "miezemuis" erg leuk.
Groetjes Fregina Urff-Hoiting

Anoniem zei

mijn dochter Eva zou hem SWEETY willen noemen, omdat hij er zo lief uitziet!!
Mijn dochtertje Marit kwam met de naam MIMI, omdat hij zo mini is!!
(zo heten hun cavia's ook!)

vriendelijke groeten Catinca

Hennie zei

Hallo Bep,
Wat een schattige muis, splinter spits lijkt me wel een leuke naam voor je nieuwe muizen kindje.
Nou Berthe zet hem op, wat vind jij de mooiste naam ? ? ?
Groetjes Hennie.

corrie trommel zei

benji misschien?

Anoniem zei

Hallo Bep

Ik zou t muisje Piep noemen

Anoniem zei

Hallo Bep

De naam Sem vind ik mooi voor deze muis stoer en ook erg lief een muis die altijd graag bij je is,net als onze kleinzoon,stoer en erg aanhankelijk.

Betty zei

Hoi Bep,

Wat maak je toch een boel leuke en mooie dingen. Ik raak niet uitgekeken op je website. De muis vind ik ook erg leuk, en ik zou hem Geronimo noemen, naar de held uit de kinderboeken over Geronimo Stilton.

Groetjes Betty

quiltingmieke zei

piep

wat mooi is ie...

Ik zou hem "kaasje" noemen

knuf quiltingmieke

Anoniem zei

Jee Bep wat heb je nou weer terweeg gebracht
ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet of deze al genoemd is de kleintjes komen zo
maar ik vind OSCAR een leuke muizen naam
groetjes Carolien

Anoniem zei

Hallo Bep,
Ik had gedacht aan JULES. Hopelijk heeft nog niemand deze naam aangegeven!
Warme groetjes,
Josine

Anoniem zei

Goede morgen, na een nacht werken in de zorg lees ik nu m'n mail even en de eerste naam die me tebinnen schiet is "Horlepiep"
Deze naam past bij snel, slim, en grappig!

Groetnis fan Minke.

Anoniem zei

Goeiemorgen. Bep! Mijn naam is Monica en ik heb een schat van een kleindochtertje van 3 jaar. Ik ben op het moment de hartrnengel voor haar aan 't maken die ik op de ahoybeurs gekocht heb als "beschermengel" bij haar bedje. Ik vroeg aan haar of zij een naam wist voor het kleine muisje, en ze zei Aaaaach, wat een schatje, ze heet MIEZEMUIS.... mag ik met haar knuffelen?
je snapt, mocht ze het muisje winnen; dan maakt oma het voor haar

Anoniem zei

Hallo Bep wat een lief muisje, ik zou hem "Prins" noemen. Hij ziet er zo fier uit. Veel succes met alles wat je doet. Groetjes uit luxemburg,
Carla Meysembourg

willemke beens zei

hoi bep
wat dacht je van de naam job de muis ....
groetjes willemke

marrieke last zei

hoi bep

mijn zoon van bijna 2 vond de muis prachtig....
hij zei muis: jed
vandaar geven wj hem de naam jed....
hij bedoelde natuurlijk dat de muis voor hem bedoeld is hij heet nl jared
nu mag oma weer aan de slag voor een muis natuurlijk (willemke)
groetjes marrieke last (genemuiden)

Ineke Original zei

Wat dacht te van PIP. Eenvoudig en toch leuk.
veel liefs,
Ineke

martine gerarda zei

Mijn dochter chrissy zei he` heb zij nou een pluis, nee zei ik een muis, nee zei ze een pluis, daar ga je dan tegen 3jarige logica kom je niet op. Groetjes Martine Gerarda en Chrissy

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ook ik had Piep, maar daar zijn er al meer van, dus heb ik geen reactie gegeven. Lees net het een g-mail van de webwinkel, dus nu toch maar een naam: ik dacht ineens Vera, van Vera de Muis. Maar misschien is die ook al genoemd?!
Groetjes, Cisca

Sabine.v zei

gewoon 'ARTHUR'

Anoniem zei

Nu jullie hebben genoeg namen, dus er kan er nog wel eentje bij. Ik vond Mosy wel bij dit lieve muisje passen. Dus dat ik mijn bijdrage,

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Cisca zei

Tja, voor mij is dit echt Meneer van Puffelen.

Groetjes, Cisca

Dear Jo zei

Hoi Bep,

Toen mijn zoon klein was had hij een grote, door mij, gemaakte muis en die ging overal mee naar toe. Reuze onhandig, natuurlijk, maar zonder Iememiemie (zo noemde hij de muis) ging hij nergens heen. Als we deze naam een beetje korter maken dan lijkt Iemie Muis ons wel een leuke naam.

Groetjes, Jolanda S.

Anoniem zei

Dag Bep,

Ik denk dat hij Japie heet: een beetje eigenwijs, een beetje bijzonder, een beetje anders dan anderen. Maar precies goed!

gr. Lydia v. D.

Els zei

Hoi Bep
Ik ga voor Pino:)

Anoniem zei

Nou Berthe, aan namen geen gebrek. Voor jou nog een hele klus om DE naam eruit te halen.
Maar goed ik vind JOEP wel passen.
Succes met kiezen!

Groet, Jeanette

Anoniem zei

Hallo Berthe en Bep,

Wat dacht je van PIEPS ...?!

En veel knutselplezier voor iedereen.

Groetje van Bärbel

Marijke Korving zei

Hallo Bep, Ik dacht gelijk toen ik het muisje zag wat een manneke muis zo zou ik hem ook noemen, het is zo'n lieverdje. veel succes met kiezen Ik heb vele leuke namen gezien.
groetjes Marijke

Anoniem zei

Dag Bep, wat een leuke muis. Ik zou hem Snuffelneus willen noemen.

Groetjes van Marjon de Haas

Marianne zei

Hoi Bep,
Na Poes Noes, zou Muis Nuis wel heel grappig zijn denk ik.... maar goed.
Ik moet Poes Noes nog maken, al je nu Muis Nuis snel in je webwinkeltje hebt kan ik hem mss wel gelijk maken met poes Noes;)
groetjes Marianne.

AnitaA zei

Hallo Bep,

Ik vind het een schatje van een muis met een leuk koppie en zou hem de naam willen geven : Snoet.
Groetjes Anita.

Tientje56 zei

Hallo Bep
Hij is inderdaad wel heel erg lief.Ik vind FRUTSEL wel bij hem passen.
Groetjes Tiny

Marry zei

Hallo Bep en Berthe.

Wat vinden jullie van Sjimmie ?

Groetjes Marry

Anoniem zei

Dag Bep,

Ik vind de muis een echte Olivier.

Groetjes van Ilse

Anoniem zei

Hallo Bep,
Wij vinden Lex een mooie naam voor zo'n
schattig muisje als het een mannetje is
en ik zou zeker een vrouwtje erbij maken en haar
Bibi noemen. Groetjes en tot piep
Anita V.

Anoniem zei

Wow!! Wat een reacties! Gelukkig heb ik nog een dagje om de allermooiste naam uit te zoeken. Ik heb al wel heel veel leuke gezien!
Groetjes Berthe

Anoniem zei

Dsg B. en B.,
Het lijkt me leuk als de maakster van dit diertje wordt vernoemd, dus kies ik voor BEP
Marja

PS Knap van je Bep dat je de draad alweer hebt opgepakt, het is niet niks om een geliefd familielid te moeten missen

Lydie zei

Hallo B en B
Wat dachten jullie van Pietertje dat leek mij
wel een leuke naam.
Groetjes Lydie.

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Moeske lijkt mij een erg leuke naam voor deze snoes.
groetnis Janke