zondag 17 oktober 2010

Een paar gezellige dagen in Rotterdam

Het was weer een hele tour om mijn stand op te bouwen en de voorbereiding liep naar mijn zin niet helemaal gesmeerd. Maar velen hebben wel naar hun zin bij me kunnen winkelen en ik zweef helemaal op de vele complimentjes die ik weer heb mogen ontvangen. Er waren een paar bijzonder aardige bij.
Hier een paar actiefoto's, nu nog een paar dagen het gevoel vasthouden en de spulletjes weer op hun plek zetten en de webwinkel zal ook weer bijgewerkt moeten worden.
Een niet zo duidelijke foto maar hier kun je mijn kleine paniekaanval even zien.


Het is elke keer weer zo geweldig leuk om alle bekenden weer te zien en het was ook een goede gelegenheid om mijn webwinkelklanten in het echt te zien en te kunnen vragen of de bestellingen goed verlopen.

Fijne zondag verder ik ga er nog even van genieten.

Groetjes, Bep

9 opmerkingen:

Carina zei

Ziet er toch weer gezellig uit. Jammer dat ik niet kon. Ik denk niet dat iemand er last van heeft gehad van je wanhopige gevoelens. Men dacht vast dat je je haren even wilde stylen of zo! Hoop dat je goed gedraaid hebt! Nog even genieten van het super vrolijke weer vandaag
Groet Carina (een quiltbloggluurder)

Unknown zei

Hoi Bep!

ik heb kennis met jouw super (web)winkel gemaakt tijdens de handwerkbeurs! :) ik ga nu aan de slag met de peren en een kerstster en daar gaat zeker meer van volgen!!!

tot snel!
groetjes
Karin

Anoniem zei

Ziet er weer super uit allemaal Bep,,Ik ga weer naar Zwolle,, kijk er nu alweer naar uit

Anoniem zei

Fijn om te horen dat je het zo gezellig hebt gehad. Op de foto's ziet het er ook lekker druk uit. Ik vind het erg jammer dat ik woensdag tijdens het opbouwen niet de mogelijkheid had om nog even bij je terug te komen (we moesten ook weer op tijd terug) en ik ben zelf niet als bezoeker geweest. Maar ik heb je toch nog even gezien... ^_^ Tot een volgend keer, groet, Gert

GRANNY'S HOUSE zei

Wat was jou kraam weer gezellig en wat had je het weer druk, er waren tijdens mijn bezoek aan de handwerkbeurs geen momenten dat het rustig was bij jou, ik heb je dan ook alleen maar even gedag gezegd.
Ik zit nu nog na te genieten van mijn beursbezoek het spookje vond van al mijn aankopen de Kikabeer het mooist.

Groetjes
Ines

josé zei

Hallo Bep wat was het weer gezellig om je weer te ontmoeten in Rotterdam
En ja wat was het druk bij jou. Fijn dat je ervan genoten hebt.

Ik heb de foto's bij mij er ook op staan en je mooie patroontjes. Jou stand blijft toch altijd bijzonder echt genieten tot de volgende keer.

Liefs José

Marieke zei

Hoi Bep,
Je stand zag er Toppie uit!!! Ik vind het zo leuk dat je een heel eigen stijl hebt! Lekker gezellig en knus. En volgens mij was het bij je kraam constant druk! Tot de volgende keer.
Marieke

Lida zei

Het zag er weer hartstikke gezellig uit en ik heb heel leuke dingen weer bij je kunnen kopen, tot ziens op een volgende beurs!
Lida

Anoniem zei

Hi Bep,

Op hetzelfde moment zat ik in Rotterdam op een Maatjesdag. (www.hobbyjournaal.nl) Daar heb ik het lapjeswerk met kartonnetjes laten zien. De aanwezige dames vonden de Bepstofjes geweldig mooi.

Groetjes en tot op de beurs in Zwolle. (eis/ ijs en wederdienende)

Van Jantje