woensdag 27 oktober 2010

naam voor de muis

Het is laat maar Berthe heeft 2 stagedagen achter de rug en toch heeft ze de tijd gevonden om een naam uit te zoeken. Het was natuurlijk weer moeilijk, het was ook een heel  groot aanbod van namen. Haar vriendin Carolien heeft haar geholpen en samen vonden ze de naam Jules het stoerste voor de kleine jongen. 
Josine heeft deze naam verzonnen en heeft anoniem gereageerd. Maar wil je nu jezelf aan mij bekend maken en je adres aan mijn mailen, kan ik je een gezellig pakketje van Jules toesturen. Voor nu van harte gefeliciteerd Josine en de 2 juryleden ook weer bedankt voor jullie medewerking, voor jullie is een kleine beloning ook wel op zijn plaats.
Verder wilde ik jullie deze gezellige herfsteikeltjes laten zien. Gisteren kreeg ik een heerlijk doosje snoep cadeau en daar zaten als versiering deze eikeltjes aan gebonden, het  was zo'n lief gezicht.
Ik wou dat ik een blommen update kon laten zien,mijn bedoeling was dat ik deze week zou beginnen met doorquilten, lijkt mij nou zo heerlijk even een tijdje ondergedoken te zitten met een quiltdoorquilten.
Nu  een heerlijk nieuwtje : volgend jaar mei weer een quiltmanifestatie in en om de Channenburg in Vaassen.
 Wat heb ik de vorige keren  genoten, heerlijk in de tuin van het kasteel  allemaal quiltdingetjes.
 Tineke, dat is een reportage voor Quilt&Zo waard.
voor morgen allemaal een prettige dag,
Bep

14 opmerkingen:

marion zei

welkom jules..........
Prachtige naam voor een prachtige muis.........

Anna zei

Inderdaad een hele leuke naam gekozen!
Gefeliciteerd Josine! veel plezier met het in leven blazen van Jules!

Carla zei

Van harte gefeliciteerd !!

wilma nooij zei

leuke naam, en ik ben heel blij met de manifestatie in vaassen, ik heb de vorige keer ook heel erg genoten!!! hou ons op de hoogte!
groeten wilma

Cindy at her Country Home zei

Zeker een stoere naam en Josine gefeliciteerd!
Hey, dat komt me bekend voor die leuke stofeikeltjes! Had ze al in september gemaakt en nergens nog gezien, kijk maar in m'n banner rechts op m'n blog.
Heerlijk hoor zo'n doosje met lekkers, fijne dag Bep liefs van Cin p.s. nog een paar weken en dan gaan we elkaar weer zien JOEPIE...

Annelies zei

Josine gefeliciteerd. Wat een leuk nieuwtje. Cannenburgh is zo'n mooie lokatie !

Berna zei

Heerlijk weer een quiltbeurs op Cannenburgh! Zo'n mooi kasteel! Ik hoop dat het dan (misschien nu al) uit de steigers is. Dat maakt het plaatje nog mooier. Wanneer??

AnitaA zei

Wat een leuke naam voor het muisje, lekker stoer ! Van harte Josine.
Groetjes Anita.

Barbara zei

Wat een leuke eikeltjes.
En ik ga zeker in mei kijken op Cannenburgh, ik hou je blog in de gaten voor de precieze datum.
Fijne dag!

Simone zei

Wat een leuke naam! Als echte "Vaassense" kan ik jullie melden dat het kasteel weer helemaal uit de steigers is, het park is ook helemaal gerenoveerd en ligt er prachtig bij (zeker nu in de herfst). Alleen vergis je je Bep; de quiltmanifestatie is niet in mei maar van 2 tot en 5 JUNI 2011 (hemelvaartweekend). Uiteraard kom ik ook, het is hier bijna om de hoek!

Anoniem zei

Leuke naam, gefeliciteerd Josine met de prijs!!! Joepie, quiltmanifestatie bij Cannenburgh, heb het al in mijn nieuwe agenda van 2011 gezet!!! Groetjes Ineke

Janny Schoneveld zei

Nou ik vond mijn naam toch mooier hoor.
Nee hoor ik ben gewoon jaloers.
Josine van harte gefeliciteerd en succes met het maken van Jules.
Leuke eikeltjes Bep.
Groeten Janny S.

martine zei

Leuke naam, jules
En dat is zeker leuk nieuws, een quiltmanifestatie bij een kasteel, dat wordt weer een paar dagen vakantie houden, daar in de buurt, als je daar dan toch ben,moet je het er maar gelijk van nemen.:)

Guusje, zei

Wat een mooie naam hebben jullie gekozen en wat heerlijk dat Cannenburgh weer open is ik vond het er geweldig toen ik er geweest ben.