dinsdag 19 oktober 2010

naaimachientjes stof

Ik ben helemaal dol op dit stofje, en ik wil er van alles van maken . Simone heeft dit mandje al geborduurd voor mij . Misschien komt er bij mij ook een keer een echte Singer Featherweight in mijn keukentje pronken.
En ik heb dit speldenmapje gemaakt ,zomaar een jus pan deksel erop getekend en klaar is kees.
Het stofje en dit schattige miniatuurtje staan te koop in mijn webwinkel .
 ook even vermelden dat de verrassingsochtend van morgen dus niet door gaat maar dat morgenmiddag het winkeltje in Hall dus wel gewoon open is,
prettige avond 
Bep

8 opmerkingen:

Cindy at her Country Home zei

Hé lieverd, wat is dit een leuke post! Heb al je posten bijgelezen en ga je nog even een persoonlijke mail sturen. Ook mij heb je verliefd laten worden op dit ENIGE stofje, wat een schatje zeg. Even een dikke omhelzing en een dikke zoen, zomaar voor jou!
Liefs van Cin x

GRANNY'S HOUSE zei

Lief stofje en een beeldschoon projektje, ik hou even pas op de plaats, heb weer teveel op stapel staan, zeker na de beurs.

Groetjes
Ines

Mascha zei

Het is een lief stofje. Eigenlijk meer, ik wil het hebben stofje.
Groetjes Mascha

quilting Jeannet zei

Het is voor mij een "ik heb het al stofje" en wat is je miniatuurtje leuk Bep !! wedden dat het steeds groter wordt tot het de maat van een echte faiterweight heeft........zoiets moet groeien, niet in een opwelling.......

groetjes, Jeannet

Guusje, zei

Wat een leuk stofje en het moniatuurtje is ook erg leuk.

Anoniem zei

Beautiful fabric and such an adorable Singer!

Anoniem zei

Hi Bep...
Op een zekere, goede dag kwam hier een pakketje binnen met een speldenkussentje voor de swap en een schattig piepklein bedeltje ... een singernaaimachientje. De mededeling bij het machientje was 'ik hoop dat hij zal groeien'. Rara wie was de lieve geefster en rara wat wordt morgen bezorgd? Spannend he!

Ik vind je speldenmapje erg leuk. Je laat het allemaal zo simpel klinken met die pannendeksel, maar je moet er wel eerst even opkomen.

bep zei

Tineke wat een spanning,ik voel helemaal met je mee ,bij mij is tie ook in de groei maar je weet natuurlijk nooit wanneer hij uitgegroeid is, groetjes bep