vrijdag 29 oktober 2010

in de kerstsfeer

Ik blijf nog even in de kerststemming en de oude koeien uit de sloot halen. Ineens zag ik dat de kerstboom ook in de bloempot past en even de bloem verwisselen en een kerstbloemstuk is alweer geboren. Staat gezellig op een tafelkerstquiltje en erg makkelijk met water geven.
Ik heb er gelijk maar een combi patroon van gemaakt en met de collage foto kan ik het goed laten zien.
 Vandaag maar aan het werk met alle nieuwe stofjes snijden en vouwen want gisteren had ik een echte ouderwetse lummeldag , is ook af en toe even nodig,
prettig weekend,
Bep

11 opmerkingen:

Carla zei

En zo krijg je weer zin in de kerst ,,erg lieffffff
Groetjes Carla

GRANNY'S HOUSE zei

Het begint bij mij te kriebelen.

Groetjes
Ines

Berna zei

Leuke ideeën. Heb je al wat kerstspulletjes in je winkeltje? Als het allemaal gaat lukken, kom ik volgende week zaterdag bij je buurten met nog een blogster. Wie?? Verrassing!

jolanda zei

Wat leuk!!! Als ik dit zo zie, krijg ik helemaal zin in kerst. Binnenkort eerst het kleine kerst quiltje afmaken dat ik bij je gekocht heb, want voor je het weet is het alweer zover.
lieve groetjes, jolanda

ria vogelzang zei

Je bent een lieverd!! Wat een lief patroontje! Krijg al helemaal de kerst-kriebels!

Anoniem zei

Wat leuk zeg. Voordat je het weet, is het al weer Kerst, dus je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Annelein zei

Het ziet er erg gezellig uit!

Anna zei

Ik loop over met leuke ideeen vooral sinds ik op de beurs ben geweest en bij jou in het winkeltje!
en dit kerstboompje heb ik ook...en mijn tuin ligt vol mooie bruikbare stokjes als stammetjes, dus wat let me???
groetjes en fijn weekend!

quilting Jeannet zei

Bep, die ouwe koeien van je doen het nog best.....het ziet er hartstikke leuk uit joh, eerst de sint, heb je daar ook nog wat voor in de ouwe koeien doos ?

Groetjes, Jeannet

bep zei

Ik heb niets in de doos voor de sint,ben totaal geen Sinttypje, Bep

Anoniem zei

Leuke ouwe koeien, gezellig sfeertje.