vrijdag 21 maart 2014

vandaag de start van de Lente

De dag is vandaag net zo lang als de nacht, het lijkt er niet op. Wat is het donker buiten en wat was het toch mooi gisteren. Ik wou nog foto's maken van onze hazenlunch gisteren, maar natuurlijk weer vergeten. Maar wel een leuk fotootje geschoten van de haasjes die af waren en ook nog een vestje aan hadden, was natuurlijk niet nodig op deze stralende dag.
 Margriet had een gezellige voorjaarsstitch en een kniptasje meegenomen om te showen.
Het patroontje April Showers is te vinden op de website van Country Stitches
en deze week is het charmpackje van Jan Patek de 
ik mag weer oppassen dus voor mij een mooie vrijdag,
groetjes,
Bep






1 opmerking:

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Oooh Bep.. wat schattigggggggggg♥ zijn jou haasjes♥ puur lief ..♥;))))
Ik geniet♥ heb zelfs jou popje♥ nog afgemaakt wat ik al zolang had liggen..;))
Liefs♥ en Fijn Lente weekend Gaby..♥