maandag 10 maart 2014

een poppenquiltje

Het boek Red Home waar het poppenquiltje ( tis net een lentequiltje ) instaat staat echt vol met heerlijke kleine projectjes, waaronder ook deze pothoulder
Vorige week heeft  Carolien de stitcherietjes voor het poppenquiltje voor mij  mij gemaakt en dat doet ze echt heel mooi, dat kun je hieronder wel zien.
een stitcherietje is 4,5 bij 7,5 cm
en ik mocht het quiltje stikken, wat natuurlijk mij weer veel plezier gaf.
quiltje is 40/50 cm
Zo heerlijk zo'n klein werkje , temeer omdat ik vanmiddag in dit heerlijke lentezonnetje het mag gaan doorquilten, wat boffen we toch deze dagen.
Heb je zin om het quiltje te gaan maken ,kun je bij de link hieronder het 
en het boekje
 vinden, duurt nog een klein weekje dat de nabestelling van het boekje hier is,
een mooie maandag,
Bep

1 opmerking:

Berna zei

Schattig die potholder en dat quiltje. Ik heb het boek. Toch eens voor de dag halen.
Geniet van het zonnetje en je steekjes.