dinsdag 18 maart 2014

simpel

het boek
 lag al een tijdje naar mij te lonken en wil heel graag zo'n simpele sterrenquilt in mijn keuken.
Graag zo'n quilt met veel lichte stof en zo simpel van kleur.
En ja hoor gisteren heb ik een dagje vrij genomen en mijn angst om van een patroon te werken overwonnen en Gerda gemaild over het hoe en wat en ja hoor het sterrenplan is al bijna 2 sterren rijk. Misschien word het ooit nogeens een DearJane-plan hier.
Bedankt Gerda voor jouw inspiratie en tipjes, had ik echt even nodig,
een mooie dag,
Bep




8 opmerkingen:

Nanske zei

Die word heel mooi!
De stofjes zijn alvast weer super geslaagd.
Veel plezier met het maken...
Groetjes,nanske.

Anoniem zei

Leuk hoor en die dear jeane spookt ook door mijn hoofd
Ook toevallig
Gr carolien

Berna zei

Mooie sterren Bep!

Ina Hummel zei

Heel mooi Bep en super dat je je angst hebt overwonnen! Fijne dag. Groetjes, Ina

Sis Voorn zei

Jij en angst ?! Je maakt grappen, zeker ;-)
Ziet er erg leuk uit !

Unknown zei

Ik lees tegenwoordig zoveel over dear jane,hoe komt dat toch? Ik ben nog "nieuw" natuurlijk! Haha .
Groetjes Carla

KijkDaarIs zei

Ze zien er mooi uit Bep!!!
Leuk werkje hé..:0)
Fijne dag

Véronique Rose zei

superbe ces étoiles, trop mignon le petit lapin
douce journée
rose