vrijdag 20 april 2012

Primitive Quilt & Projects

Het Zomernummer van Primitive Quilts is binnen gekomen
hier kun je het vinden
En hier gaan de tuinwerkzaamheden gewoon verder.Nu is de zitkuil aan de beurt, je kan zien hoe het opknapt met die nieuwe steentjes. Gerhard wil heel veel werk verzetten in die paar dagen dat hij vrij is.
Misschien zit er ook nog wel een dagje uit in.
Volgende week de An Moonen lezingen. Ik kan haast niet wachten tot het zover is. Dat zijn uitjes op mijn eigen erf.
En wat word het mooi op het erf, het stroomt helemaal groen, wat een genieten.

is de regen op St. Joris krachtig
van honderd kersen vallen er tachtig


een prettige vrijdag,
Bep

1 opmerking:

Gert zei

Ik ken dit magazine niet, maar het ziet er veelbelovend uit. Ik zal volgende week zondag eens kijken of je het magazine nog hebt liggen (en ik kijk er erg naar uit, om de lezing van An mee te maken) Fijn weekend!