maandag 21 november 2011

mijn eigen cadeautje

Het is werkelijk geweldig om al jullie felicitaties te mogen ontvangen. Het maakte mijn verjaardag tot een heerlijke warme dag. Iedereen bedankt hiervoor.
Ik heb fijne cadautjes gekregen en gezellige bloemen. mijn eigen cadeautje is dat ik altijd op mijn verjaardag iets mag maken voor mezelf en dit jaar heb ik tussen alle andere feestjes ( met een geweldige kater ) dit rendier van Anne-Pia Godske Rasmussen gemaakt.
 Hij staat met andere pojecten in het boekje Fein Eigefadelt uit het jaar 2003, waar blijft de tijd. Ik weet nog heel goed dat ik helemaal hotel de botel werd van de boekjes van Anne Pia. En nu dus wee,r want ik zou alles er wel weer uit willen maken. Ik kan geen blog van haar vinden,misschien een van jullie wel.
 Maar nu is het zaak dat ik hotel de botel word van de bestellingen in de webwinkel en de voorbereidingen voor as. zondag. Ik ben ook zo benieuwd wat de exposanten allemaal meebrengen en ook naar de zang/muziek van
dinadrinkstea
Af en toe zoek ik haar op in youtubes, ik vind haar stem zo mooi.
Nu weer genoeg gemijmerd en aan het werk en vanavond misschien tijd om dit cadeautje te lezen.
buiten moeder,schoonmoeder,een beetje pleegmoeder,dierenmoeder ben ik ook al 24 jaar stiefmoeder
hier de aanbieding v/d week
prettige maandag,
Bep 

8 opmerkingen:

Shirley zei

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag Bep, je zit een beetje te ver van mij vandaan om even langs te wippen helaas. Wat is die rendier leuk, het is geen kleintje geloof ik, echt enig!

Lida zei

Wat een gaaf rendier heb je gemaakt, ik kende Anna-Pia niet en heb even zitten neuzen bij de foto's van haar op internet, wow! Wat veel en wat een leuke creaties zijn er te zien, helaas geen blog gevonden!
Leuk om je eigen cadeau te maken! Wens je een gezellige week, groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat is hij leuk geworden dat rendier, kan me voorstellen dat je hem geweldig vond om te maken. Succes met de bestellingen en voorbereidingen voor zondag heel misschien kom ik ook.

Miss Steekjes zei

Nou, spuit 11 komt ook nog even langs; Bep, alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jouw 57ste levensjaar er een mag worden vol warmte, liefde, kracht en creativiteit. GENIET!!!

AnitaA zei

Wat een schatje met zijn bont laarsjes. Ik heb het boek ook , nu nog eens wat tijd vinden om er iets uit te maken.
Groetjes, Anita.

Jane in Cumbria zei

Wel een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!
Je rendier is zoooo leuk!
groetjes
Jane

Anoniem zei

Hallo Bep.
Op internet zag ik de volgende weblog: CATTIDUDES'S weblog, daar staat veel van Anne op en bij 't winkeltje van ufo's voor patchwork en quiltwork verkopen ze nog boeken van haar. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groet Hermien

Gert zei

Wat een vrolijkerd is het geworden, je rendier. Erg grappig, met die bungelbeentjes en warme sokjes aan.