zaterdag 12 november 2011

het viel mee

Zoals gewoonlijk viel de behandeling bij de tandarts goed mee, alleen nog 5 keer terugkomen voordat het nieuwe kouwgedeelte  weer helemaal in orde is. Dus ik heb nog heel wat boeketjes te goed. Die van gisteren staat nu gezellig op tafel te pronken.
Deze week is de aanbieding v/d week
De weekaanbiedingen worden goed bekeken en verkocht dus ik ga er nog wel even mee door.
Ik ben niet zo van de waardering van cijfertjes maar zo links en rechts hoor ik wel dat mijn webwinkel goed gewaardeerd word en dat er ook teleurstelling is als er geen nieuws op staat, maar ik blijf mijn best doen en ik geloof dat mijn plezier om hem goed bij te houden wel te zien is. 
Ik heb geen officieel keurmerk van goede webwinkel waar nu zo'n reclame over gemaakt word. Maar het fijnste vind ik dat ik een soort huiskamer-webwinkel blijf net zoals mijn huiskamer-winkeltje in de schuur.
Natuurlijk wil iedereen zekerheid dat je geld goed terecht komt maar ik zeg altijd maar ik heb geen enkele reden om het niet goed te doen,
een prettig weekend,
Bep

11 opmerkingen:

martine zei

Gelukkig dat het mee viel bij de tandarts.
Ik kom altijd met veel plezier even bij je shoppen. Je hebt een heel gezellig winkeltje en zo is je webshop ook.

Groetjes en een leuke dag, Martine

GREETJE zei

Gelukkig dat het meeviel.Ik zat al te wachten op een berichtje. Jouw webwinkel is toppie hoor twijfel daar maar niet aan.Tot snel!!

Anoniem zei

Goed te horen dat het is meegevallen,
Je winkeltje en de rest zijn top!
Fijne zaterdag , Annie

Anoniem zei

Ha bep...was lang niet bij je 'op bezoek'.
Gelukkig viel het mee bij de tandarts...in ieder geval een goeie smoes om bloemen te kopen.
Mooie foto's heb je in de header van je blog staan - leuk, die seizoensimpressies.
Groetjes, ook aan Gerard

Simone zei

"Men lijdt het meest, van het lijden dat men vreest!" Is maar al te waar!
En die huiskamer sfeer kun jij heel goed neerzetten, zowel thuis als digitaal.
Fijn weekend!

Nicky zei

kijk al uit naar het patroontje van de muizen , haaaaaaaa
knuffs en fijn weekend

Anoniem zei

Dag Bep,

Je schrijft dat je geen officieel keurmerk hebt maar officieus doe je het prima hoor.
In welke winkel krijg je koffie aangeboden in zulke mooie mugs van Bridgewater en als het kan iets heel ergs lekkers erbij.
Waar is de gastvrijheid /gezelligheid groter, de service en al de extraatjes bij een bestelling mooier?
+++++++++++++++++++++++++++++++
Zo, nu mag de veer wel weer in de kast en gaan we over tot de orde van de dag.
Prettig weekeind en

Veel groeten van Jantje

ineke zei

Zo'n keurmerk is niet altijd zekerheid hoor. Jouw winkel en site wel altijd goed. fijn weekend groetjes ineke

Lida zei

Ik ben geen webkoper, maar vind het juist heerlijk om in je kraam te neuzen op tentoonstellingen en dan vind ik meestal de gaafste dingen, dus voor mij heb je gewoon altijd een tien! Groetjes
Lida

Annelein zei

Ik ben het helemaal met Simone eens. Fijn dat het achteraf mee viel.

quilting Jeannet zei

Het is zeker altijd gezellig bij je Bep! en die leuke attenties bij een bestelling, altijd zo snel, en je gastvrijheid, jij laat tenminste geen mensen voor de deur staat omdat ze toevallig te vroeg zijn......je haalt ze zelfs uit de auto, dat is met recht de Veluwse gastvrijheid!