donderdag 18 augustus 2011

voorbereiding van de eerste verrassingsochtend en nog een keertje de kleine Juul

Ik hoop niet dat de foto's van Juul  jullie nu gaan vervelen maar ik begin helemaal te wennen aan onze handenbindertje. Ik heb al een oplossing voor het vervoer per fiets. Gisteren ging ze zo mee naar Eerbeek om wat  boodschapjes te doen. 
 Mijn auto is al een tijdje in bezit van dochter Anna die heeft hem even nodig voor haar nieuwe baan. Dus de fiets is weer van stal gehaald. En dat is natuurlijk veel beter voor de gezondheid dan de auto pakken.
Nou ben ik al en hele poos dol op zo'n fiets met brede banden en een  groentekist erop. Maar ik heb nog een prima fiets en de vakantiecentjes waren voor de vakantie. Dus ik een beugel gekocht, kistje werd getimmerd en hop op de fiets gemaakt.
Juultje wou er al in springen. Maar de kist was te zwaar, ik viel er bijna van om, dus eerst maar het rieten mandje en als  Juul groter word zien we wel weer.
En dan hier een klein stukje van het project voor as woensdag. Na een lichte burnout dit voorjaar is het niet zo makkelijk om weer op te starten, maar na een beetje inspiratie uit Noorwegen komt er toch weer iets gezelligs uit mijn handen.
En terwijl ik dan aan het prutselen ben in mijn atelier ligt die kleine in mijn afvalmandje te liggen.
een prettige donderdag,
Bep


11 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Het is een schatje!!!! Geen wonder dat je haar steeds even laat zien; mag van mij echt vaker, hoor.... ;)
Succes met fietsen; het lijkt me een prima oplossing!
Groetjes, Ria.

Willy zei

Wat een gezelligheid met kleine Juul. Ik kan je dus zo maar een keer tegenkomen met haar voorop in het mandje.
Fijn dat je weer inspiratie hebt om te prutselen.
Groetjes

Simone zei

Die Juul, die boft maar met zo'n lekker plekje voor op de fiets! En goed voor de lijn ;)
Dit wordt vast weer een schattig popje (of een tekkeltje?) voor de verrassingsochtend.

Sabine.v zei

lief hé zo een teckeltje.. ach wil er ook zo ééntje. Heb nu een grotere versie van 8 jaar oud in huis en hij is ook zo aanhankelijk. En ja Noorwegen lijkt alweer zo ver weg. Nog veel plezier met je nieuwe 'kunsten'. 't regent toch vandaag..Dus geen fietsweer. Goeienamiddag!

Ik ben Esther zei

Oeh,wat een superlieve foto's van Juul!! Van mij mag je zeker vaker foto's van haar op je blog zetten hoor,zoooo lief!!!Ben benieuwd wat je nieuwe project wordt...
Liefs Esther

Ineke Pluim zei

Wat een schatje die Juul!

Janny Schoneveld zei

Ik lezen en nog eens lezen..aswoensdag???
Oh aanstaande woensdag.
Word wakker dame.
Ja eind van de middag hé.
Een schat van een hondje en nee hoor we zijn het nog niet zat om over dit droppie te lezen.
Ga dus vooral zo door.
Groet Janny S.

Dear Jo zei

Wat een lekker beestje!!!! Veel plezier met fietsen. Je bent in ieder geval niet alleen onderweg op deze manier. Gezellig!!!

Guusje, zei

Wat een leukerd, vooral veel laten zien vind ik erg leuk. En wat vervelend dat je een lichte burnout hebt gehad ja dan kost het een tijdje om weer op gang te komen. Maar als je het rustig aan doet moet het vanzelf weer goed komen.

Anoniem zei

De foto's van Juultje vervelen nooit hoor, ze lijkt me zo'n lief hondje.
Mijn man had onze Sjonnie ook wel in een plastic boodschappenkrat voor op de fiets. Daarna achterop en tegenwoordig zit hij in een zelfgetimmerde karretje.

Groetjes van Jantje

Annelein zei

Wat een dropje Bep! Hopelijk denken er woensdag niet meer dames net zo over. Anders is-ie weg voor je er erg in hebt.