woensdag 24 augustus 2011

vandaag de eerste inloop na de vakantie

Gisteren was de kop eraf. het winkeltje ging weer open en wat een gezellige drukte en een akelig onweer. Wel een uur kon je niet naar buiten.
Vandaag de eerste verrassingsochtend en ik kan nu wel laten zien aan  welk patroontje er gewerkt gaat worden. Het is bijna tijd en wie het plan had om te komen die zijn nu onderweg. Het is een ideetje in Noorwegen geboren en hij heet :
Hij kan nu al als patroon gekocht worden en de pakketjes volgen nog na vandaag. Ik heb hem gemaakt van babyrib. Ook natuurlijk leuk van allerlei  andere stoffen. Mijn plan is om hem een keer van de Steiff stof te gaan maken die ik ook voor de muizen gebruik. Van linnen of een gezellig bruin ruitje is het ook helemaal sfeervol. Vandaag zal hij op de ochtend  niet af komen maar thuis kan er verder aan gewerkt worden. Wat het weer en een stukkie vlaai erbij betreft komen we wel in een winterstemming
 Hier staan de nieuwe winterknoopjes van Thedora Cleave 
Gerhard heeft  een rennetje voor mijn winkeltje gemaakt,nu  kan ik er rustig werken met de deur open en loopt Juultje niet weg. De kleinerd is bijna niet te zien.
een prettige donderdag,
Bep

4 opmerkingen:

Unknown zei

O, wat een leuk rendier, en dat rennetje, heel handig met een pup die nog niet weet wat wel en niet mag.

vrouw Hommel zei

Wat een leuke noorse rudolf.

Ik ben Esther zei

Superleuk je nieuwe project het rendier!!!Je cursisten gaan dat zeker leuk vinden!!Jammer dat ik niet dichterbij woon...:O(
Ook helemaal handig je rennetje!!
Teckels blijven onderzoekend en eigenwijs,dus daar heb je heel lang plezier van!!
Liefs Esther

carina zei

Wat een scheetjes de hond en het rendier groet carina