woensdag 10 maart 2010

Poetsen, uitrusten en handwerkjes

Mijn huis is nog nooit zo smoezelig geweest als deze tijd, heb ook een paar maanden er niets aangedaan. Nou ben ik elke dag een stukje aan het poetsen, de hele dag eraan is echt niet leuk... Steeds als ik rond schuivel zie ik dit mooie borduurtje van Stacy Nash op de tafel liggen, wat ik elke dag moet uitkloppen omdat de poezen er op gaan liggen. Ik heb er nog niet echt plannen mee, maar ik geniet er wel van! Ik heb het gekocht van Simone die het gemaakt heeft en ze heeft dus sinds kort een eigen webwinkeltje "Atelier Soed Idee" waar je haar moois allemaal kunt kopen. Ik zou maar eens gaan kijken.

Het lijkt wel stil bij mij maar ik werk aan wat nieuwe projectjes, maar mijn goedkeuring heeft het nog niet. Het is ook moeilijk om steeds maar iets te bedenken, er is al zo veel bedacht. We gaan stug door. Jullie zijn weer een beetje bijgekletst en gelukkig schijnt de zon vandaag uitbundig. Maakt dat je van binnen ook een beetje feestelijk wordt!
Prettige dag, Bep

6 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Ik snap echt wat je bedoeld; ik ben ook niet zo'n poetser..... maar de aanhouder wint!
En na gedane arbeid is het goed...... quilten!!
:))
Geniet van je handwerk! En de zon!

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb gelukkig 2 uur in de week hulp, anders.......

Hroetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Rustig aan Bep, dan breekt het lijntje niet, en je hebt stof en stof, jij houd nu eenmaal van een andere soort stof, die is ook veeeeel leuker....

groetjes, fijn weekend! Jeannet

Willie zei

Hallo Bep , als je over poetsen begint wordt ik er helemaal misselijk van. Want dat is ook niks van mij. Toevallig was Jitty vanmiddag bij mij ,en zei ik morgen moet ik toch maar een dag aan het huis besteden.Erg hé.
Maar je borduurwerkje is een liefje.
Groetjes Willie

Sabine.v zei

Ik herken dat. Maar eens vroeg opstaan en in pyjama hier en daar eens iets onder handen nemen en je voelt je weer prima. De rest van de dag is dan voor je andere bezigheden. De lente is op komst en dan zal het wel weer een leuke bezigheid worden. Kop op!

Margreet zei

Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik zo op de fiets stappen om je te helpen soppen! Niet dat het mijn hobby is hoor, maar samen is het wel gezelliger! Gelukkig kun je na het poetsen lekker met je borduurwerkje verder. Hij wordt prachtig! Groetjes, Margreet