woensdag 24 maart 2010

Plantjes poten, kippen, verven, en heel mooi weer


Ons nieuwe hek met het bordje van de winkel uit Doesburg,het volgende hek is nog in de maak.


Viooltjes parade


Helleboris in de bloei


en echt genieten van de druifjes


kan niet wachten dat de spinazie te eten is


Onze adoptiekippen. Er is er een apart, deze word verdacht op het eten van de eitjes.
een keer  eitjes gescoord

mijn kleine afdakje bij de ingang van de winkel, ik ben in een witte fase beland, geeft ruimte


voor de eerste keer geverfd. Altijd jammer dat het nog een keer moet...


Dodde heeft zich net als vorig jaar weer geinstaleerd in de enige stoel waar hij op kan springen, hij geniet heerlijk van de zon

Truffel op zijn eerste pre-zomerdag; hij weet zich aardig aan te passen

Na het harde werken eindelijk deze koekjeszak open getrokken, heb ik gekregen van Baukje en haar quiltgroepje. Meid, wat zijn ze lekker, ik eet ze allemaal op en hoef ik geen eten te koken, want dat vind ik zo zonde van mijn tijd ,ik eet wel heel graag.

en ik dacht dat ik te moe was om te schrijven, maar ondanks dit plaatje heb ik er toch maar weer wat van gemaakt.

Prettige dag, Bep.

9 opmerkingen:

Marion zei

Wat zo'n eerste echte zonnige dag toch allemaal met je doet! (en met de dieren) Je tuin ziet er al heel gezellig uit met die viooltjes en helleborussen in bloei.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat ziet het er allemaal weer gezellig uit bij jou.

Groetjes
Ines

Daniëlle zei

Mooi zo het hek + bordje!! Ik las je titel heel vlug en dacht even kippepotenverven? Welke workshop is dat hahahaha! Ben ook een pietsie moe hihi, moet nog een blogstuk en heb helaas geen zak lekkers bij de hand grrrr. Mooie avond, groeten, Daniëlle XXXD

Anoniem zei

Wat een vrolijke voorjaarsplaatjes Bep. Lekker he, dat heerlijke weer van gisteren en vandaag.

quilting Jeannet zei

Beppie, het zou mijn eigenste verhaaltje kunnen zijn, en zeker dat van die koekies, je gelooft het of niet, maar dat zijn echt mijn lievelingskoekies!! en nog wel met roomboter! boffert! je hebt er toch wel een paar voor het avondeten van je DH over gelaten ??
Ik heb vanmiddag lekker languit op de tuinbank gelegen met een boek, Mmmmm, beviel príma!~

Groetjes, Jeannet

bep zei

Zou ik ook moeten doen Jeannet heerlijk onderuit in het zonnetje,komt er nog wel van,maar inderdaad de voorjaarsprikkels winnen het nog en de energie stroomt er zo uit,ik heb ook nog een inhaalslag,twee jaar niet veel gedaan aan huis en tuin en nu de bezoekersters weer komen is het toch prettiger als het er wat gezellig bij ligt.
fijne avond Bep

gerda zei

ohh ik krijg ook helemaal de kriebels van dit mooie weer...wil vanalles doen...ik ga ook maar eens plantjes halen vandaag....en natuurlijk een bakkie doen in de tuin.....
fijne dag

Rianne zei

Hallo Beb.kijk regelmatig eens op je blog. En ik dacht nu schrijf ik een keer in je gastenboek.Je maakt leuke dingen en dan denk ik dat wil ik ook wel maken, maar ja de tijd gaat zo snel en net als jij ook druk met van alles en nog wat. Tuin, knutselen, en mijn grote hobby vilt. Ik zie mooie viooltjes in de kleuren blauw/ wit, dat zijn mijn lievelingskleuren. Een fijne dag nog en groetjes van Rianne,

Guusje, zei

Wat een prachtige foto's en plaatjes van je bloemen, tuin enz. De eerste foto's doen me zo denken aan mijn ouderlijk huis een huis met rieten dak enz. Ik mis dat soms zo erg maar ja het is niet anders. Ik denk dat ik ook de teil en de gieter die ik heb meegekregen van mijn ouders maar eens ga beplanten met leuke voorjaarsbloemen we hadden ook nog een oude ijzeren vuilnisbak helaas was de bodem eruit anders had ik ook die meegenomen.