zondag 28 maart 2010

Op verzoek van Anne uit Friesland

Antieke quilts in de Heimeriete!
Op zaterdag 12 juni komt An Moonen naar Hall. Ze geeft dan een lezing over de geschiedenis van de Nederlandse Quilt. (welk onderwerp precies besproken zal worden is nog niet bekend). De lezing is van 13.00 tot 15.00 uur en vindt bij goed weer plaats in de tuin. Bij slecht weer moeten we uitwijken naar de keuken en zijn er slechts 22 plaatsen beschikbaar. Dus svp vooraf opgeven via de webwinkel, de eerste 22 reserveringen zijn gegarandeerd, daarna is het afhankelijk van het weer...
An Moonen tijdens een lezing in haar eigen huis, op haar bed.

Verzameling speldenkussens van An Moonen.
Nu maar vast duimen voor mooi weer op 12 juni....

Prettige dag, Bep.

3 opmerkingen:

Anne zei

Joepie, ik heb een kaart besteld hoor, heel leuk, heb er zin in en ik zal mooi weer meebrengen uit Friesland, zeg het maar, weer wat sneeuw???? hahaha

Doei.

bep zei

Hoi Anne,ook voor mij hoor ,het is echt een fesstje om bij haar lezingen te zijn,enne wel graag een beetje warmte, kun je niet vanuit het zuiden komen,groetjes Bep

Lotte van der Linden zei

Hoi Bep, Wat jammer voor mij dat ik er niet bij kan zijn. Ik zit namelijk dan op Kreta vakantie te vieren. Zal wel wat lekker weer jullie kant opsturen zodat je in jouw heerlijke tuin alle stoelen zult moeten bijzetten. Want de lezingen van An zijn altijd zeer boeiend en leerzaam. Alvast een heel fijne dag,
groetjes, Lotte.