zondag 14 maart 2010

Gemma en haar mini's

Gemma is al een hele tijd lid van mijn stofjesclub en ze maakt van de stofjes haar eigen ontworpen miniquiltjes, ik heb ze voor het eerst gezien op de handwerkbeurs in Rotterdam en was er helemaal door gecharmeerd, vooral omdat het om poesjes gaat en daar ben ik helemaal dol op. Als ik die puntoortjes ergens zie smelt ik helemaal.



Berthe mijn dochter vond het ook helemaal te gek, want noodgedwongen moet ze haar Truffel heel vaak missen. Dus heeft ze gevraagd of Gemma een quiltje wilde maken. 


En wat gebeurt er nu? Gemma heeft knuffel Truffel op het doek gezet en het quiltje is voor Berthe. Ik kon haast niet wachten om het te geven en ze was er helemaal gelukkig mee en zo blij als een klein kindje! 

Nogmaals heel hartelijk bedankt Gemma, het gaat mee naar Zwolle en zo zal Berthe toch een beetje haar Truffel bij zich hebben.
Prettige dag Bep

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een snoepie is Truffel zeg! Wat een lief koppie. En de quiltjes zijn erg schattig geworden. Als kattenliefhebber spreekt mij dit natuurlijk ook meteen aan... Fijne zondag.

ria vogelzang zei

Wat een mooie quilts en een heel schattige Truffel!! Zit ook zo mooi model voor de foto!! ;)
Fijne zondag!

Kom Achterom zei

Wat een prachtige quilts zijn dat allemaal zeg!!
Woh wat veel werk!
Ik ga je volgen hoor wil nog veel meer van die mooie dingen zien!!
fijne zondag
Yolanda

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuke quiltjes en wat een leuke Truffel!
Groetjes, Cisca

ria zei

wat een mooie quiltjes en een super idee voor je dochter tot gauw
groetjes uir zwitserland ria

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zit gewoon te smelten van die lieve Truffels en wat een mooie quilt en quiltjes, petje af.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooie ontwerpen en katten ja ook mijn favorieten en wat lief een quilt van Truffel voor Berthe. Hij is ook erg mooi geworden.

gerda zei

wat een leuke quiltjes...de poezen zijn mooi..maar mijn hart smelt ook bij het muisje achter het hart...wat een SNOEPPIE!!!!
Berthe ..je bent een bofferd..;0))

Margreet zei

Wat een ontzettend leuke quiltjes! Komen die ook in de verkoop? Ik heb al interesse... Groetjes, Margreet

Daniëlle zei

Kijk, die Gemma die kan er ook wat van! Leuke quilts maakt ze! En die Truffel is toch een plaatje! Mooie dag, groeten, Daniëlle XXXD

quilting Jeannet zei

Héél erg leuk Bep, truffel op de quilt! ik ben ook stapelgek op katten. Wij hadden de afgelopen weken weer iets, komt er een zwarte kater aangelopen, wil niet meer weg, een lieverd....maar we hebben al drie "wollige willies" dus een vierde mag er helaas niet meer bij van DH....Ik denk dat ik een oproepje op mijn blog ga zetten, met foto want dan smelt je echt,want het is zo,n lieverd, en quiltsters zijn toch meestal gek op katten ?

groetjes, jeannet