woensdag 2 december 2009

Uitverkoop

In Doesburg nog 6 dagen uitverkoop: vele stofjes van de rol voor 10 euro per meter, bakken met lapjes voor 1 euro, nog veel pakketjes met 50% korting, decoratie-artikelen ook met korting, bak met garens met hoge korting, rollen stof voor 5 euro en 8 euro per meter, nog 4 grote Maileg puntmutsen voor 49,00 per stuk... Kortom er is nog van alles! Ik heb mij lelijk verkeken op wat er niet mee kan naar mijn winkeltje in Hall...
De data's dat ik nog open ben zijn: 3, 5, 10, 12, 17 en 19 december van 11 tot 16.30.
19 december is dus mijn laatste dag in Doesburg.

Nog even een andere vraag; ik wil graag een Bee starten in Hall op de 3de woensdag van de maand van 10 tot ongeveer 12 uur. Ik geef geen workshops oid, je kunt gewoon lekker aan je eigen werkje werken en ik zorg voor koffie en thee. De Bee is nog niet gestart, ik wil eerst weten of er belangstelling voor is. Heb je interesse mail mij dan.

Een prettige dag vandaag Bep

Geen opmerkingen: