donderdag 13 december 2012

kerstmarkt & wintersalezaterdag

Oh die amandelkerstkransjes, ik kan er niet vanaf blijven.
Ik houd dus erg veel van kerstkransjes. En het liefst met roomboter gebakken. Het zijn voor mij de lekkerste koekjes.
As zaterdag  15 december is de Kerstmarkt in Hall   en dat is een heel gezellige kerstmarkt , dat vinden velen. Wil je graag groendecoraties dan wel er om half 11 zijn !
boerenkool eten in de kerk
Ik wil er zelf ook graag even heen dus het winkeltje gaat deze zaterdag pas om

 12 uur open en ik blijf open totdat er niemand meer is.

 Ik schenk ,koffie,thee of gluhwijn en resveer er dus de kerstkransjes bij.
En omdat het de 15 de december is krijg je
15 % korting
op alles wat in de winkel is, behalve de artikelen uit de pipowagen, die zijn al afgeprijsd of al reeds afgeprijsde spulletjes in het winkeltje.
De korting geld alleen voor as. zaterdag.
 Ook heb ik nog een voorraadjes 2013 Legacy/Lang Kalenders 2013 die zijn zaterdag ook 12,95 ipv. 15,95.
Er zitten nog schiterende tussen vooral deze van Marjolein Bastin.
Ik heb er nog 4 van Marjolein en wil je die reserveren dan kun je mij even mailen.
een prettige donderdag,
Bep

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer dat het zo'n eind uit de buurt ligt,maar het ziet er erg gezellig uit.
Je candlemat is ook zo mooi en heb al even op die website gekeken.
gezellige dagen en goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Lida zei

Ziet er gezellig uit daar in de kerk! Een fijne volle vrolijke zaterdag gewenst! Groetjes
Lida