donderdag 27 oktober 2011

IJsvogeltje

Vandaag een gezellig ijvogeltjespakket in de webwinkel geplaatst.
De vogelaars onder ons denken natuurlijk hoe kan Bep dit nu een ijsvogel noemen. Dat is alleen maar omdat de vogel op de foto in het ijs zit. Deze duif maak ik al 20 jaar en het blijft elk jaar weer een ideaal kerstboomproject. Bij onze vijver is dit jaar het ijsvogeltje nog niet gespot, deze eet kleine visjes die nog weleens te zien zijn in deze periode van het jaar. Ze komen vast nog wel.  Ik heb niet zo veel geduld om hem te spotten ( toch zie ik ze wel een paar keer per jaar vooral als de schemer begint )met de camera dus heb je hier een kopie.
 Toch een heel ander verhaal als mijn stofbaaltjesduifje,
prettige donderdag,
Bep

1 opmerking:

Wieke van Keulen zei

Oh Bep, wat heb je toch leuke dingen op je blog staan. En laat ik nou zo gelukkig zijn om op zondag 27 november met Ineke en Karinzonderblog op je kerstzondag komen. Ik ga vast sparen...