woensdag 9 april 2014

voor mezelf

Ik heb al denk ik 4 jaar dit overhemdenstofjesrolletje van Verknipt in mijn kleine lapjeskastje liggen en ik heb pas een klein stukje grijse aged muslin gekocht en laat ik dat nou zo heerlijk op zijn Bep's bij elkaar passen.

 Ik kan bijna niet wachten om er mee aan de gang te gaan. Maar mijn winkel staat nog op zijn kop en de grote Jorrit komt vandaag weer dus nog even uitstellen, het ligt in ieder geval al klaar om wanneer het uitkomt toe te slaan en nog een heerlijk werkje erbij te hebben.
Een mooie woensdag,
Bep

3 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Veel plezier met Jorrit, geniet er van. Lapjes wachten wel…...
groetjes
Wietske

Tilly zei

Veel plezier met je kleinzoon, en ben benieuwd wat je van de lapjes gaat maken.
groetjes Tilly

Unknown zei

Fijn dag met je mooie mannetje,groetjes