maandag 21 april 2014

tortelduifjes

 Ik had even rust gisteren en ik had een grijs vintage muslin lapje liggen en deze twee vlogen uit mijn handen.
Ik zag een plaatje ergens en ik dacht die moet ik maken van dat lapje.

Wil je ze ook maken dan heb ik voor je een 
( 6,95 )
in de webwinkel gezet. Ik kan het niet meteen versturen, 
ik moet nog even op de foto wachten die al besteld is.
O , nou gaan we vandaag iets anders gezelligs doen, maar ik ben mij toch met iets leuks en inspirerends bezig, ik kan er haast niet meer mee stoppen, kennen jullie dat ?
een mooie maandag,
Bep

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuk setje.
Fijne dag

Sacha zei

Ces petites créations sont magnifiques ! j'aime beaucoup , compliments !
Sacha

Lida zei

Ja dat ken ik, helaas gooide de hoofdpijn roet in het eten, maar misschien gaat het toch nog lukken! Wat een enige duifjes, heb er al dus helaas voor deze geen plek! Groetjes
Lida

Unknown zei

Schattig zeg, groetjes Carla