dinsdag 13 september 2011

vandaag alweer de tweede verrassingsochtend

Niet dit quiltje maar vandaag gaat er een gouwe oude gemaakt worden , hopen dat ze het leuk vinden.
Ik geef al 23 jaar workshops en hoe gek het ook klinkt, ik word met de dag onzekerder over wat ik te bieden heb. Het gaat toch elke keer weer goed komen en is iedereen  dan weer lekker aan het werk en zitten  gezellig bij elkaar dan denk ik maar daar gaat het toch om. Het word een keer tijd om een jubileum te vieren maar daar ben ik niet zo van, een leuke actie spontaan geboren en dan lekker uitdelen, daar houd ik meer van.
Het resultaat van vandaag krijgen jullie morgen te zien. Het quiltje
  wat je hierboven ziet kan ik zeggen dat het een inspiratie is van een
Langkalender
van 6 jaar geleden . Mijn bedoeling was om er een stoffen boek van te maken die je dan op tafel kunt leggen. Door tijdgebrek is het er niet van gekomen.
Als je dit quiltje wilt maken kun je
hier
een stofpakketje vinden.
Enne gisteravond voor mij een welkome verrassing in de
DWDD
en heb ik toch net gisteren mijn kaartjes voor de melkweg op 18 october gehaald , wat een toeval toch allemaal. En vrijdag komt haar nieuwe studio cd uit. Heerlijk !!!!
prettige maandag
Bep

5 opmerkingen:

Else zei

Onzeker jij, echt niet nodig! Gewoon lekker blijven doen wat je leuk vind dan komt het helemaal goed. En toeval nee dat moets gewoon zo zijn. Fijne dag, knuffel Else

Anoniem zei

Dag Bep, neen hoor je hoeft niet onzeker te zijn, je geeft elke dag moed en zin aan al degenen die, zoals ik, hun dag beginnen met een virtuele bezoek aan je blog en aan je atelier! Doe voort, vooral stop niet! Ik hoop dat ik dit jaar nog eens een "echte" bezoek zal kunnen brengen aan het Bep-Atelier!
Groetjes, Josine

ineke zei

Hoi Bep, je laat altijd zulke leuke dingen zien, ik zou als ik jou was niet onzeker zijn. Zag gister ook het optreden moest gelijk aan jou denken en hoopte dat je ook keek. leuk hoor fijne dag ineke

vrouw Hommel zei

Ik denk dat je , geheel onnodig, steeds hogere eisen aan jezelf gaat stellen. Terwijl we alles leuk vinden wat je maakt en ontwerpt, ook van jaren terug nog.

bep zei

Goh Vrouw hommel ik denk ook dat dat zo is , maar daar ontkom je bijna niet aan. Ik ga maar gewoon lekker door,dan blijft het vast wel goed, groetjes bep