donderdag 8 september 2011

hobby

Ik heb natuurlijk veel patroontjes en boeken om mij heen en kom er niet aan toe om iets voor mezelf te maken. Maar daar was vanmiddag ineens de ruimte om lekker te zoeken wat ik wou gaan doen en daar zag ik het plaatje van deze elfenpop en was meteen verkocht.
 In het boek staat dat het het hulpje van de kerstman is en daar geloven we dan maar in.
Ook leuk als hij buiten zijn kerstbaantje ook gaat koken voor mij want daar houd ik echt niet van. Ik heb het fornuisje al klaar gezet zodat hij nu al kan beginnen.
Het was een genot om hem te maken en laten poseren voor het blog.
nieuwe aanbieding v/d week
een prettige donderdagavond,
Bep

2 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een leuke kerel heb je gemaakt!
Komt wel gelijk de vraag.... uit welk boek heb je hem getoverd, hihi!
groetjes Marijke

Madammeke Ongeduld zei

wat een mooie elf en nu maar hopen dat hij heerlijk kookt