woensdag 15 juni 2011

ik doe weer mee met de blommendag

Zoals jullie misschien al wisten doe ik weer mee met de blommenwoensdag, een heuse stimulans om mijn blommenpothoulder af te maken.Het gaat niet zo snel, mijn armen doen echt pijn als ik zulks klein patchwerk doe.
 Enne dames die morgen gaan komen, voor wie het nog niet gehoord heeft ,het is prettig om je naaimachine mee te nemen, de mijne is nog niet terug van de reparateur en mijn nieuwe daar naai ik voorlopig eerst zelf op.
Het word wel wat minder weer maar binnen is het ook goed toeven. Kom je van ver ,doe rustig aan in het verkeer. De soep staat in ieder geval al klaar.
Er staan
hier 
 weer wat nieuwe stofpakketjes van mij.
Prettige woensdag,
Bep

15 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een gezellige blommen. Fijne dag !

quilting Jeannet zei

Ik vind het knap dat je je bloemen weer hebt opgepakt, wat ga je er nou van maken? dat grijs is overigens erg leuk er om heen, bij mij ligt het op een stapel, wel ruim honderd bloemen.....

Anoniem zei

Beautiful fabrics for your hexagons Bep, I must get started on mine again... Warm regards, Ann ~ Australia.

Guusje, zei

Wat een mooie bloemen en wat een mooie combinatie zo samen.

Marieke zei

Erg mooie bloementjes! Veel plezier morgen!

Nanske zei

Bep!!!

Wat zijn je blommen fantastisch.
Je stoffenkeuze is weer bijzonder geslaags!Als ik vragen mag?

Hoe groot zijn je bloemen?
En wat word het?
Zeker en vast een succesverhaal...
Veel naaiplezier nog!!!!Groetjes.

Pat zei

I love your flowers! The colors are great!

Karen zei

Welcome back to One Flower Wednesday! Beautiful flowers, fabulous fabric!

Annelein zei

Het wordt prachtig Bep!!!!

bep zei

De hexen zij 2,5 cm. doorsnee en ik wil heel graag een gezellig tafelkleedje van 16 bloemen maken,kan ik op barre winterdagen genieten van de zomerse bloemetjes,groetjes Bep

Lida zei

Goed dat je het kalm aan doet, is soms het beste medicijn, maar het zijn wel weer heel mooie blommen! Groetjes
Lida

Maria zei

I like the way you framed your flowers.

Birdie zei

Very pretty with the brown stepping stones.

Jeanette zei

Beautiful blooms. Love the stepping stone fabrics. Happy Stitching,

Nata zei

Deine Farben sind herrlich! Freue mich aufs Ergebnis!

Liebe Grüße!