donderdag 30 juni 2011

as zondag 3 juli en een heerlijk nieuwe stofserie

Er heeft zich nog niemand gemeld voor de workshop speldenkussen op voet,as zondag, dus hierbij vertel ik dat het niet doorgaat. 
 
Wel is mijn winkeltje en tuin geopend, kun je heerlijk even op mijn nieuwe terras/vlonder vertoeven met een koppie koffie/thee. Kom ik er gezellig bij zitten.Er is genoeg keuze in de zitjes.








Ik ben druk geweest met scrabzakjes stof te maken en deze liggen zondag in de winkel.
Tip voor de mannen die meekomen :  als je een wijntje wil drinken en de Franse sfeer wilt meemaken, kun je naar deze grootste
ommuurde wijngaard
in Nederland. Maar 6 km. bij mij vandaan.
Daar is op 3 juli de Landgoedmarkt en
  Loeki
heeft daar ook altijd een kraampje en deze keer zal ze haar Bridgewater voorraad tegen 20% korting verkopen.
Ik was vanmiddag helemaal in de gloria met deze nieuwe stofjes en heb ze alvast in de webwinkel geplaatst.
 
prettige donderdag,
Bep

6 opmerkingen:

Simone zei

Olivia in de Gloria! Wat een heerlijke stofjes! Met die patchworkstof krijg je toch onmiddelijk zin in een luie-quiltsters-quilt?

katrien zei

Wat een leuke stofjes.En wat jammer op 16 en 17 aug ben ik in de buurt maar zag dat het winkeltje dan op verlof is.Zal voor een andere keer zijn.

Lida zei

Oh ik vroeg al aan DP of we naar jou en naar de wijngaard jou konden gaan, maar helaas een feestje bij de buren! Grrr! Volgende keer beter( die wijngaard was net zo'n goede verleidingssmoes!) Groetjes
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Jammer dat er niemand heeft gereageerd, maar het is dan ook alweer vakantietijd.
Schattige stofjes.

Groetjes
Ines

quilting Jeannet zei

Bep, wat ziet het er gezellig uit daar onder die parasol. ik wens je een leuke en gezellige dag toe zondag.

groetjes, jeannet

Anoniem zei

Een waar paradijsje!